Zgodilo se je točno tisto, kar smo napovedali. Namreč ko je razvijalec Colossal Order še pred izdajo igre Cities: Skylines 2 še pred njenim izidom napovedal, da bo ta imela slabo optimizacijo in da lahko igralci pričakujejo težave pri ohranjanju stabilnih sličic na sekundo, je bilo samo vprašanje časa, da se bo istega trika poslužil še kak drug studio in založnik.
In čakati nam ni bilo treba dolgo, saj sta pred kratkim španski studio Pendulo Studios in založnik Microids na dan izida igre Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh javno priznala, da igra ni ravno v stanju za izid, a da bodo igro vseeno poslali v prodajo, zraven pa so se sveto zaobljubili, da jo bodo popravili skozi prihajajoče tedne.
📜Important release announcement📜
— PENDULO STUDIOS | Tintin Reporter AVAILABLE NOW 🤩 (@pendulostudios) November 7, 2023
🙏 @Microids_off pic.twitter.com/W8wOPnzBap
Včasih so nam takšne nedokončane izdelke prodajali pod oznako “Early Access”, zdaj pa je očitno samo nekaj besed predhodnega opravičila in prazne obljube, ki znajo ostati povsem neizpolnjene. Zgornje opravičilo namreč zamolči eno pomembno stvar: razvijalec in založnik bosta igra krpala samo v primeru, da je bila začetna prodaja solidna, saj jo bosta v nasprotnem primeru hitro opustila in se odpravila delati nekaj drugega. Žalostna resnica je namreč to, da nima vsak takšnega proračuna kot CD Projekt RED in da si bi lahko privoščil leta delanja posodobitev, ki bi na koncu stvar spravili v red.
Tintin Reporter: Cigars of the Pharaoh je medtem že izšel in na Steamu trenutno drži mešane ocene. Glede na recenzije igralcev je igranje zabavno in dejansko ni nekih poročil o slabih sličicah na sekundo kot je bilo to pri Cities: Skylines 2. Tu je namreč problem drugačen: igra je tako hroščata, da v nekaterih primerih povsem onemogoči napredovanje in to že samo pri kaki dveh urah igranja. Poleg tega se redno ruši in nato moraš spet gledati vmesne sekvence, ki jih tule ne moreš preskočiti.
Nas prav zanima, kaj je naslednji korak pri opravičevanju založnikov za slabo delovanje igre. Morda naslednjič sploh ne bomo dobili naslova, ampak bomo denarce odšteli za obljubo, da morda nekoč nekaj dobimo? Aja, to že obstaja in se imenuje prednaročilo.