Na originalni Outcast imam lepe spomine, saj je bila to ena mojih prvih resnih videoiger, ki me je naučila osnov premikanja po prelestnem in odprtem 3D svetu. Stvarca je izšla leta 1999 in je bila ena prvih iger, ki so se odvijale v resnično odprtem svetu, kar je bilo za tisti čas nekaj unikatnega. A za razliko od igre Half-Life 1, ki je izšel leto pred tem, je Outcast nekako utonil v pozabo in priznam, da se tudi sam nanj spomnim bolj poredko, slabo pa se spomnim tudi glavnega junaka Cutterja Slata, ki se je znašel na tujem planetu Adelpha, kjer je pomagal prestrašenim prebivalcem.
Cutter se vrača tudi v nadaljevanju Outcast – A New Beginning, na katerem dela originalni razvijalec Appeal Studios, v drugem delu pa bo očitno oponašal Marvelove junake, saj bo ves čas nekaj žlobudral in občasno izustil kakšno humoristično opazko, to pa zna hitro postati utrujajoče.
Vendar tema tokratnega članka ni Cutter ampak bojevanje, ki ga bo tule ogromno. Naš junak bo kmalu na začetku avanture naletel na pokalico, ki pa bo vsebovala modularno zasnovo, tako da jo bomo lahko ves čas nadgrajevali in ji odklepali nove načine streljanja. Na voljo bo točno 30 modulov streljanja, tako da bomo v praksi pripravljeni na vsako situacijo, seveda pa bo za primernega sovraga treba preklopiti na ustrezno sejalo smrti.
Raznovrstnost sovragov je videti že v napovedniku nekam ubogo. Nasproti nam bodo stali običajni vojaki, nenormalno veliko časa pa si je v videu rezerviral nek ogromen črv, ki ima seveda zelo ostre zobe in Cutterja premetava na vse strani. Naš junak se ne bo zanašal samo na orožje, saj bo lahko ven potegnil tudi energetski ščit, za tiste težje dosegljive barabeže pa bo prav prišel tudi raketni nahrbtnik, ki bo priročen tudi za hitro prečkanje Adelphe.
Outcast – A New Beginning kljub novem napovedniku še vedno ni izdal datuma izida. Založnik THQ Nordic ni zakoličil niti leta izida, čeprav sumimo, da je glede na prikazano igra dovolj dokončana, da bo izšla enkrat naslednje leto.