Založnik Warner Bros. se je odločil zopet oživeti trilogijo iger Batman, ki jih je leta nazaj spočel studio Rocksteady in sicer pod imeni Arkham Asylum, Arkham City in Arkham Knight ter jih združiti v novo zbirko Arkham Trilogy, ta pa je nekaj dni nazaj izšla na konzoli Nintendo Switch.
Kljub temu, da so to dokaj stari naslovi, so nekdaj veljale za grafično najbolj napredne igre, ki smo jih takrat poznali in so še danes videti impresivno. Vsakemu je bilo jasno, da teh iger ni ravno pametno seliti na ostarelo konzolo kot je Nintendo Switch, vendar pa je Warner Bros. s svojim finančnim načrtom vseeno šel naprej in razvoj predelav zaupal studiu Turn Me Up Games.
Tako smo pričakovali bolj slabo delovanje teh iger, a nihče ni pričakoval, da bomo dobili praktično nedelujoč izdelek. YouTube kanal Digital Foundry je spočel detajlno analizo vseh treh iger in čeprav Arkham Asylum in Arkham City delujeta sprejemljivo, se vse to spremeni pri tretjem delu Arkham Knight, ki je prava katastrofa.
Igra naj bi v teoriji bila mišljena za igranje pri 30 sličicah na sekundo, a te številke praktično nikoli ne doseže in skače med 20 in 25 sličic na sekundo. Vendar pa to ni edina težava, saj je testiranec izjavil, da bi rade volje zadevo preigral pri zaklenjenih 20 sličicah na sekundo, če bi bile te potem ves čas stabilne. Vendar pa se Arkham Knight vse prerad grdo zatika in včasih se akcija popolnoma zaustavi za kakšni dve sekundi, saj mora utrujeno drobovje Switcha naložiti vse teksture in šele nato lahko nadaljujemo z igranjem.
Prištejte k temu še dejstvo, da je moral Turn Me Up Games za kompatibilnost z novo strojno opremo močno znižati podrobnosti stopenj in te so zdaj mestoma videti naravnost odurne. Velik del grajenja atmosferičnosti znotraj Arkham Knighta je bila temačna okolica in sobane, ki so prekipevale s podrobnostmi in težko se je zatopiti v takšno izkušnjo, če pa gledaš v teksture, ki so v bistvu samo nek zmazek, da odprtega mesta, z grafično podobo izpred dveh desetletij sploh ne omenjamo.
Arkham Knight se je po osmih letih od izida zopet znašel na vročem stolu. Ta igra je namreč imela ob izidu, še posebej na PC-ju, tako velike probleme z optimizacijo, da jo je založnik za nekaj časa umaknil iz prodaje in jo nato na Steam vrnil šele takrat, ko je Rocksteady popravil tistih nekaj največjih težav. Tako si je ta sicer kvaliteten naslov za vedno skazil podobo, zdaj pa ga je ponovno v zemljo poteptala ta dokaj nesmiselna predelava za katero dvomimo, da bo kdaj zares popravljena.