Serija iger Resident Evil je skozi svoj obstoj šla skozi dve večji spremembi. Capcom je v sedmem delu nadaljnje igre preselil v prvoosebno perspektivo, a še bolj pomembna sprememba se je zgodila leta 2005, ko je na trg prilezel četrti del. Resident Evil 4 je namreč opustil navado žanra grozljivk, kjer smo graščine, policijske postaje in podzemne kanalizacije raziskovali preko fiksnih kamer, mi pa smo preko nerodnih kontrol našega izbranca premikali iz ene lokacijo na drugo, vmes pa je bilo treba gledati počasne animacije odpiranja vrat.
Četrti del je to spremenil in novi Resident Evili so postali lažji za upravljanje, boj pa je dobil novo dimenzijo. Vseeno pa se je med tem prehodom izgubilo nekaj nostalgije, statične kamere pa so dodale samosvojo dozo grozljivosti, saj včasih ob vstopu v sobo nisi videl, kaj te čaka za naslednjim kadrom, si pa dobro slišal bližajočo se nevarnost.
Modder alphaZomega se je odločil povrniti nekaj te izgubljene umetnosti in njegova stvaritev RE2R Classic v predelavo Resident Evil 2 Remake povrne ravno tiste statične kote kamer, ki smo jih ob igranju originala spremljali davnega leta 1998. V igro je ročno dodal kar preko 1.700 ločenih kotov kamer, vse te pa so bile v kampanjo vstavljene premišljeno, tako da boste še vedno lahko dokončali igro, brez da bi se ob tem ujeli v kakšno neizhodno zanko. Edino kar manjka je prehajanje med sobami, kjer smo včasih gledali dolgotrajne animacije odpiranja vrat, zdaj pa so ti prehodi instantni.
Takšno igranje seveda zahteva nekaj privajanja, saj se je alphaZomega odločil v igro prenesti tudi tankovske kontroler, merjenje orožja pa se zdaj lahko samodejno zaklene na sovražnika, prav tako pa je možno zdaj na čisto vse pokalice namestiti laserski merilnik. Vse te stvari lahko prilagajamo po svojih željah, tako da je izkušnja lahko povsem starošolska ali pa je okrašena z nekaj modernimi elementi.
Mod vas čaka na sledeči povezavi, namestitev pa zahteva nekaj več korakov kot pa samo kopiranje datotek, a vse to je natančno razloženo skozi navodila.