Ime razvijalca Nightdive Studios zdaj upravičeno povezujemo s predelavami starejših iger, le da se je tole podjetje specializiralo za obnove, ki ohranijo vse prvine izvirnika in igralno formulo preselijo v višje ločljivosti, s podporo za moderne operacijske sisteme. Nightdive očitno en pozna dopusta, saj neprestano izdajajo nove projekte, večinoma pa v njih objektiv padejo klasike iz devetdesetih, ki so znane širom igričarske industrije.
Razvijalec pa je včeraj napovedal prvi projekt, ki pa širše ni znan in tudi sam sem ob njegovi omembi najprej čudno pogledal in se spraševal, če ne gre morda za kakšno pravopisno napako. Ampak igra PO’ed je še kako resnična, le da je tole res obskuren naslov, ki ga poznajo samo največji poznavalci prvoosebnih streljačin devetdesetih.
PO’ed je izšel leta 1995 in to samo za konzolo 3DO, nakar je leto kasneje prejel predelavo za PlayStation 1. Prvoosebna streljačina nas postavi v vlogo kuharja, ki mora pobegniti iz sovražnega planeta vesoljcev, za te namene pa se mora sprehoditi skozi 26 različnih stopenj, med njimi pa bo moral narediti čistko sovražnih vesoljskih bitij.
Če si ogledate igralni napovednik predelave lahko vidite, da se PO’ed igra podobno kot originalni dvojec iger Doom, vendar pa je PO’ed vseboval samosvoje elemente. Izstopajo denimo bizarna orožja kot je kuharski nož in ponev, k tem pa sčasoma dodamo tudi vesoljske pokalice. Obenem nam je v pomoč raketni nahrbtnik, ki je celo tako napreden, da lahko z njim lebdimo skozi stopnje.
PO’ed je videti kot malce bizarna izbira za predelavo na sodobne sisteme, saj po njej res ni bilo neke resne zahteve, a morda je razvijalec zdaj izbral nek projekt do katerega resnično čuti strast. Morda pa bo igralna publika po izidu pokazala dovolj zanimanja, da bo nekdo spočel čisto pravo nadaljevanje.
Kdaj naj bi PO’ed: Definitive Edition izšel zaenkrat ni znano, ga bomo pa lahko igrali na PC-ju ter konzolah trenutne in prejšnje generacije, prispel pa bo tudi na Nintendo Switch.