Realnočasovnih strategij, s tematiko 2. svetovne vojne, je bilo njega dni kot listja in trave, nakar je ta žanr nekako izumrl in čeprav ga danes pri življenju uspešno ohranja serija strategij Age of Empires, nekateri pogrešamo bolj napredno orožarno, ki nas je vrgla v jarke, tam pa so vojaki trepetali pred bučnimi eksplozijami prihajajočih tankov.
Redki poskusi oživitve tega žanra sicer obstajajo. Razvijalec Relic Entertainment je dobro leto nazaj spočel igro Company of Heroes 3, a se je ta poskus oživitve znamke finančno obnesel bolj klavrno, zato upamo, da bo pri tem imel več sreče studio Best Way, ki že dolgo skrbi za serijo sličnih strategij Men of War.
Njihova pot se je v bistvu začela že leta 2004, ko so izdali igro Soldiers: Heroes of WWII, ki jo je nato nasledil Faces of War, v 2008 pa smo se seznanili s strategijo Men of War. Po vsem tem času se zdaj razvijalec pripravlja na izdajo nadaljevanja Men of War 2, ki je pri kovanju kode naletel na upravičljivo zamudo: razvijalec Best Way namreč izvira iz Ukrajine in zaradi vojne se je morala celotna ekipa preseliti drugam, saj ob vsakodnevnem raketiranju bolj težko razmišljaš o privlačnosti igralne formule svojega trenutnega izdelka.
Projekt pa se zdaj približuje zaključku in bo luč dneva ugledal že 15. maja. To bo konkretna poustvaritev 2. svetovne vojne, ki jo bomo lahko podoživeli skozi tri različne enoigralske kampanje, tako kot smo to včasih počeli v tistih prvih igrah franšize Call of Duty.
Prva kampanja nas bo postavila na stran Sovjetov in to ravno na začetku presenetljivega napada iz strani nacistične Nemčije, medtem ko se bomo v drugi kampanji preselili v ameriške škornje in sicer med njihove operacije znotraj Normandije. Tretja stran je tista, ki jo v igrah redko srečamo: spremljali bomo namreč boj nemškega oficirja ob koncu vojne, kar zna biti izjemno zanimiva kampanja.
Men of War 2 bo igralno spominjal na Company of Heroes, s to razliko, da tule baz ne bomo gradili, ampak bomo pomoč vedno vpoklicali od drugod. Zaradi tega bodo kampanje malce hitrejše, izkušnje iz kampanje pa bomo nato lahko preselili v spletne bitke, ki bodo ponujale več tipov večigralskega merjenja moči.
Stran na Steamu vas že čaka na ogled, cena pa zaenkrat še ni znana.