Ko je razvijalec Obsidian Entertainment leta nazaj prvič napovedal svojo novo igro Avowed smo bili vsi navdušeni, saj nam je dražilnik obljubljal odrasel RPG, ki se bo za povrh odvijal znotraj že vzpostavljenega vesolja Pillars of Eternity. Nakar smo morali na prvi igralni posnetek čakati nekaj let, ko pa je ta vendarle izšel, niti približno ni bil tisto, kar smo od njega pričakovali.
Napovednik je namreč pokazal res živobarvno sliko, ki je po dizajnu spominjala na nekaj iz igre The Outer Worlds, ta pa sicer ima svoje privržence, a marsikak pristaš studia Obsidian jo označuje za njihov najslabši naslov. Nakar smo videli še neroden prvoosebni boj, revne animacije ter dokaj zastarelo grafično podobo.
Obsidian je vse te kritike vzel k srcu in na nedavni konferenci Xbox Games Showcase za Avowed spočel nov napovednik, ki je bil videti precej bolje od prej, nakar so še za uradni Xbox podcast spočeli še daljši intervju, ki je bil pospremljen še z novimi kadri igranja in po teh novih informacijah sem za prihodnost tega naslova precej bolj optimističen.
Bojevanje je tudi tule še vedno videti nekam nerodno, a Obsidian pravi, da je to posledica neiztreniranega junaka, zato naši napadi ne povzročajo preveč škode. Roko na srce bi si lahko pri takšni prezentaciji izbrali kakšnega bolj privlačnega nasprotnika kot pa hodeče živeče gobe in grdavža, ki je zraščen z drevesom, a se vsaj ti nasproti stoječi malce bolje odzivajo na naše napade.
Pomembna nova informacija je možnost preklapljanja v tretjeosebni pogled, ki bo zagotovo k igranju pritegnilo novo publiko. Sam v svojih RPG-jih vedno izberem to opcijo: resda je prvoosebni pogled bolj imerziven, vendar osebno raje gledam svoj nov oklep in orožje in tudi pretepanje mi je v takšni verziji bolj privlačno. Awoved bo veliko polagal tudi na naše spremljevalce, s temi pa se bomo lahko podružili v posebnem taboru, kjer bomo z njimi lahko kramljali, za povrh pa še nadgradili kakšen košček nove opreme.
Splošno gledano je Obsidian iz iger Pillars of Eternity prenesel kar nekaj elementov. Uporabniški vmesnik denimo nosi skoraj enak font in barvne odtenke, igralno pa bomo v dialogih lahko izbrali takšne opcije, ki nas bodo rešile nasilnega pretepanja.
Avowed naj bi izšel enkrat letos, a še vedno nimamo bolj konkretnega datuma izida. Kmalu po premieri novega napovednika je sicer razvijalec Obsidian na novem blog prispevku zapisal datum 12. november 2024, a je bil nato ta hitro pobrisan.