Bil sem skeptičen, a zadnji napovednik predelave igre Gothic je presegel moja pričakovanja

Franšiza iger Gothic je Evropejce prvič navdušila leta 2001, ko je izšla originalna igra izpod nemškega razvijalca Piranha Bytes, nakar smo že leto kasneje dobili nadaljevanje, ki za mnogo igralcev še vedno velja kot ena najboljših RPG izkušenj vseh časov. Franšiza je nato padla na težke čase in je bila kasneje za mnogo let povsem zamrznjena, založnik THQ Nordic pa je zdaj začel z njenim ponovnim obujanjem, saj že dolgo dela na polnopravni predelavi prve igre.

Te ne bo vodil originalni studio Piranha Bytes, ki je nedavno žalostno zaprl vrata, ampak povsem novi razvijalec Alkimia Interactive, ki do sedaj ni izdal še nobene igre. Ambiciozna predelava je ob napovedi in nadaljnjem razvoju k sebi privlekla kar nekaj skeptičnih pogledov, a veliko teh se je razblinilo ob zadnjem napovedniku, ki nam je hkrati predstavil prvi resni vpogled v ta naslov. In stvar je dejansko presegla moja pričakovanja.

Alkimia Interactive se je dela lotila z velikim spoštovanjem do originalnih iger in to se vidi. Predelava je namreč videti kot preslikava originalne izkušnje, tako da boste pozorni gledalci hitro prepoznali originalne lokacije, ki so tu veliko bolj podrobne, saj za njihovo izrisovanje skrbi pogon Unreal Engine 5.

A novi studio ne bo samo obnovil originalne igralne izkušnje, ampak bo k tej pridodal kar nekaj novosti. Osnovna zgodba bo sicer potekala nekako enako: človeštvo se znajde v borbi z orki in edina rešitev je magična ruda, ki jo kopljejo zaporniki znotraj kolonije. Da iz te ne bi nihče pobegnil se nad njo ustvari magična kupola, a ta je bolj potentna od načrtovane, zato vase ujame tudi čarodeje, zaporniki pa zmedo izkoristijo in pobijejo stražarje in sami postanejo čuvaji kolonije.

Ta zgodba bo v predelavi dodatno razširjena, zato nas čakajo nove naloge, lokacije in najverjetneje tudi nasprotniki. Alkimia Interactive je veliko napora vložil v ustvarjanje živega sveta, kar je bila tudi ena največja prednosti originalne igre. NPC-ji bodo v predelavi še izboljšani in držali bodo vsakdanja življenja, njihovi urniki pa naj bi bili tako napredni, da česa takšnega v igrah do sedaj še nismo izkusili.

Vsekakor pogumne besede svežega razvijalca, ki jih je najbrž treba jemati z malce rezerve. Boj je v napovedniku videti nekam neroden, a navsezadnje je bil to tudi čar originala in glede na to, da v videu naš junak pretepa samo začetne pošasti, bo pri močnejših verjetno malce bolj iztreniran v meču, zaradi česar bo tudi pretepanje videti bolj elegantno.

V napovedniku manjka samo ena stvar: datum izida. Ta še vedno nima niti letnice izida, kar je čudno, saj bo na sejmu Gamescom stvar igralna za novinarje.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime