Bloodborne na PC-ju napredoval do točke, da imamo zanj že mode

Emulator konzole PlayStation 4, imenovan shadPS4, doživlja tako hiter razvoj, da me malce spominja na zdaj pokojni emulator Yuzu, ki je Nintendo Switch igre na začetku komajda zagnal, nakar je urno prišel do točke, ko so sveže igre na njem tekle bolje kot pa na originalni konzoli.

shadPS4 je v bistvu novinec na sceni emulatorjev, pozornost nase pa je pritegnil preko svojega poguma, saj se je lotil izjemno težke naloge predelave igre Bloodborne na PC. In že zelo zgodaj mu je uspel preboj, saj se je avtorjem uspelo najprej prebiti do menija igre, nakar smo dobili prve igralne kadre, ki so komajda znali procesirati sliko, a pomembno je bilo to, da so bili prvi koraki narejeni.

Od takrat je emulator neprestano dobival posodobitve in začelo se je delati na optimizaciji in po samo nekaj mesecih dela je Bloodborne na PC-ju prišel do točke, kjer ga lahko s spodobno strojno opremo preigramo od začetka do konca in to s takšnimi sličicami na sekundo, o katerih lahko na originalni konzoli PlayStation 4 samo sanjamo.

Igra sicer še vedno ne teče povsem brez problemov in vsebuje kar nekaj večjih grafičnih napak. Osvetlitev še vedno ni povsem takšna kot od nje pričakujemo in med igranjem znate velikokrat naleteti na manjkajoče teksture, padci sličic na sekundo pa so na rednem meniju. A emulator v tej fazi ne spočne nobenih takšnih napak, ki bi zaustavile napredovanje, tako da je igro moč v celoti preigrati na PC-ju, kar je samo po sebi ogromen dosežek.

Stvar je celo tako napredovala, da so po igri posegli modderji in kategorija na spletni strani NexusMods je začela dobivati prve izdelke. Modderji so se najprej lotili obdelave tekstur in nekomu je uspelo že zdaj za 4x povečati podrobnosti vseh “oklepov”, ki jih najdemo znotraj igre. Potem je tu še manjša modifikacija, ki slavnemu orožju Whirligig Saw, z nadimkom Pizza Cutter, podeli teksturo pice.

Skratka, emulacija je tako napredovala, da morda sčasoma nihče več ne bo Sonyja preganjal, da igro tudi uradno predela na PC. To je bila glasna želja igralcev, ki jo je založnik leta in leta ignoriral, dokler na koncu za delo niso poprijeli igralci sami, kar se velikokrat pripeti v teh vedno razburljivih vodah PC igričarstva.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime