Dragon Age: The Veilguard bo ena redkih iger, ki na PC-ju ne bo vsebovala zaščite Denuvo

Dolgotrajna vojna na PC-ju med pirati in založniki se je v zadnjih letih močno nagnila na stran založnikov in v bistvu bi lahko rekli, da te vojne sploh ni več, saj je zaščita Denuvo postala praktično neprebojna in če si jo kakšen novejši naslov lasti, potem je možnost lomljenja njene zaščite ničelna. Zaradi tega je postala močno priljubljena med založniki in osovražena med igralci, ki se pritožujejo, da zna ta zaščita klavrno vplivati tudi na optimizacijo igre.

Kot rečeno, večji založniki imajo Denuvo zelo radi, saj ta zaščiti igro pred piratstvom v prvih dveh tednih od izida, ki so pri prodaji najbolj pomembni, saj je takrat marketinška kampanja v polnem teku, svež naslov pa se takrat najbolj proda. Tako je danes večje presenečenje, če kdo v svoj AAA izdelek na PC-ju Denuva ne zapeče in ravno to bo storil zdaj EA, ki je sicer že dolgo podpornik te zaščite, a za svojo naslednjo igro Dragon Age: The Veilguard se je zaradi nekega razloga odločil, da ta Denuva ne bo vsebovala.

PC-jaši zaradi tega ne bodo mogli predčasno naložiti datotek, medtem ko bo to možno storiti na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X in sicer je Xbox to možnost že dobil 14. oktobra, medtem ko bomo na PlayStation 5 to lahko naredili šele 29. oktobra.

dragon age

EA in razvijalec BioWare sta najavila tudi uradne strojne zahteve in te so presenetljivo nizke in so razdeljene na PC-je, ki bodo vklopili ray tracing osvetljevanje in tiste, ki jim je povsem dovolj starošolska svetloba. Če vam je dovolj 30 sličic na sekundo pri ločljivosti 1080p ob najnižjih grafičnih nastavitvah, potem je dovolj že kartica GTX 970, ki letos praznuje svoj 10. rojstni dan. Največ igralcev bo skočilo na nastavitev “Recommended”, ki ravno tako ni preveč zahtevna: dovolj sta grafiki RTX 2070 ali pa RX 5700XT, a ob tem boste 60 sličic na sekundo prejeli samo v ločljivosti 1080p, medtem ko je pri 1440p to dovolj samo za 30 sličic na sekundo.

Situacija se seveda korenito spremeni, ko vklopimo ray tracing. Ta bo na voljo v treh verzijah in na najnižji od teh bomo lahko v ločljivosti 1440p pri 60 sličicah na sekundo izrabili tudi RTX kartice prejšnje generacije. Za vse ostalo bo treba skočiti v objem RTX 4080 ali 7900XTX, kjer bo izdatno pomagal tudi dodatni pomnilnik. Pri vseh konfiguracijah bo treba rezervirati 100 GB prostora na disku, ki mora biti nujno SSD.

Kako bo stvar delovala v praksi bomo seveda izvedeli šele takrat, ko igra izide v celoti, to pa se bo zgodilo 31. oktobra.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime