Alan Wake 2 bo za PS5 Pro prejel ray-tracing, a bo ta še vedno omejen pri 30 sličicah na sekundo

Samo še dobra dva tedna nas ločita od izida prenovljene in nadgrajene konzole PlayStation 5 Pro in čeprav je Sony že izdal nekaj primerjav in najavil razlike, ki jih boste prejeli ob tej 800 € vredni konzoli, nekateri še vedno niso prepričani, da si stvar zasluži svojo cenovno nalepko. Razvijalci so zdaj začeli dodajati svoje optimizacije za že izdane igre, saj PS5 Pro ne bo kar počez spremenil delovanja iger kot bi bilo to pri PC-ju, ko vanj zadegamo močnejšo grafično kartico.

Namesto tega bo treba vsak naslov treba obdelati posebej in svojo nadgradnjo bo prejela tudi igra Alan Wake 2, ki je ravno včeraj prejela nekaj nove brezplačne vsebine, za povrh pa smo dobili tudi zaključni DLC.

Finski razvijalec Remedy je na svojem blogu natančno razložil, kako bo njihova igra delovala na nadgrajeni konzoli in kaj lahko igralci zdaj od nje pričakujejo. In ta njihova debata je sprožila kar nekaj burnih debat na spletnih forumih, ki so zdaj sprožile še dodatne pomisleke glede nakupa Sonyjeve nove ponudbe.

Sony je namreč pri oglaševanju konzole PlayStation 5 Pro najbolj izpostavljal dejstvo, da se igralcem ne bo več treba odločati glede grafičnih načinov, ki jih želijo imeti pri poganjanju določenega naslova, saj bo vse to zdaj združeno v najboljše iz obeh svetov: torej ločljivost 4K pri 60 sličicah na sekundo. A temu ne bo čisto tako in dokaz tega je Alan Wake 2, ki bo igralcem še vedno ponujal izbiro dveh grafičnih načinov, oba pa bosta nadgradnji tega, kar smo dobili na osnovni konzoli.

“Performance Mode” bo na novi konzoli prinesel enako podobo, kot jo je nudil osnovni PlayStation 5 na “Quality Mode”, kar pomeni ločljivost 4K pri 60 sličicah na sekundo. Hkrati bodo nadgradnjo v tem primeru dobile sence in slika bo bolj podrobna kot pa prej.

Zatakne pa se pri ray-tracingu, ki ga osnovni PlayStation 5 sploh ni poznal in je trenutno na voljo samo preko PC-ja. Ta tehnika osvetljevanja prostorov bo zdaj na voljo tudi na PlayStation 5 Pro in za njene dobrote bo treba prestaviti v “Quality Mode”, kjer bomo sliko gledali v ločljivosti 4K, a pri samo 30 sličicah na sekundo. Remedy je v svojem blogu detajlno razložil, kako zahteven je takšen proces renderiranja slike in čeprav je njihova poteza razumevajoča, igralci nad novico vseeno niso navdušeni. Laiki so namreč pričakovali, da bo PlayStation 5 Pro neka magična zadeva, ki bo lahko vse igre poganjala pri 4k in 60 sličicah na sekundo in to z vključenim naprednim osvetljevanjem, a realnost je preprosto drugačna, saj bo nova konzola sicer zmogljiva, a vseeno v sebi ne bo nosila čipa grafične kartice RTX 4090, zato bo še vedno treba sklepati določene kompromise.

PlayStation 5 Pro izide 7. novembra – v Sloveniji lahko svoje prednaročilo opravite preko spletne strani CyberPiggy.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime