🔥 UVI.GG

Assassin’s Creed Shadows bo tako dolg kot Odyssey in Valhalla

Za kampanje znotraj franšize Assassin’s Creed se je skozi leta prijelo pravilo, da mora vsaka vsebovati večji svet od preteklega naslova in mora zaradi tega igralcu ukrasti tudi več ur življenja. S tem v bistvu ne bi bilo nič narobe, če bi vsa ta dodatna in razširjena vsebina bila dejansko zanimiva za raziskovati in bi ponujala unikatne stranske naloge, ki bi se jih lahko lotili na več možnih načinov. A pri Ubisoftu je kmalu postalo jasno, da ima za svoje svetove zamišljenih samo nekaj stranskih opravil, ki pa se nato začno hitro ponavljati in ta težava je z vsakim delom postajala samo še bolj nadležna.

Zadnji del Assassin’s Creed Valhalla se je zato čutil kot kampanja, ki bi morala trajati nekje 20 ur, a jo je nato nekdo raztegnil na trikrat toliko časa. Ni jih bilo malo, ki se jim je stvar začela proti koncu vleči, k temu pa ni pripomoglo dejstvo, da zgodba sama po sebi spet ni bila tako močna in liki dobro spisani, da bi nas to obdržalo čuječe za monitorji.

Ubisoft je sicer nato preko igre Mirage poskušal pričarati krajšo izkušnjo, a tudi ta pristop se ni obnesel: svet je bil resda manjši, a igralna formula Valhalle vanj ni pasala, nekaterim igralcem pa je bila dejansko všeč obširna mapa iz preteklega dela, zato se jim je Mirage zdel preskromen.

Assassin’s Creed Shadows se bo tako vrnil na stara pota glomazne kampanje, kar je na Reddit spraševalniku potrdil igrin režiser kreative Jonathan Dumont. Ta je dolžino kampanje označil primerljivo s preteklimi poglavji Odyssey in Valhalla, bomo pa tekom igranja lahko sprejemali določene odločitve, ki bodo vplivale na razvoj sveta, a bo kampanja manj razvejana kot je bilo to v primeru igre Odyssey.

Hi, we are Brooke, Charles, Jonathan, and Thierry, developers on Assassin’s Creed Shadows. Ask us anything!
byu/ubi-louu inassassinscreed

Reddit tema je podala tudi nekatere druge zanimive odgovore. V igri bodo veliko vlogo držale sezone, ki bodo spreminjale okolico in vplivale na igranje. Prisoten bo tudi sistem našega slovesa in če bodo v kakšnem gradu zaradi nas sprožili alarm, nas bodo na mapi začeli iskati težki bojevniki, imenovani The Guardians. Ti nam bodo za petami skozi celotno sezono in naša rešitev bo, da odjahamo v kako drugo provinco ali pa da preko sistema izvidnikov prekličemo našo tiralico. Prisotne bodo tudi razne mini igrice in nekatere od teh bodo namenjene zgolj specifičnemu liku: Naoe bo denimo v gorah naletela na skrivne stezice, ki jih bo treba gibčno premagati in si tako prislužiti skrivno nagrado.

Assassin’s Creed Shadows bi sicer moral že iziti, a si je Ubisoft premislil in izid prestavil na 14. februar 2025.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime