🔥 UVI.GG

Doom: The Dark Ages izide maja in igralna formula bo pošteno spremenjena

Razvijalec id Software je včeraj za nas pripravil nov vpogled v njihov naslednji projekt Doom: The Dark Ages in dobili nismo samo kratkega napovednika, ampak kar dobrih 10 minut dolgo predstavitev, ki nam pove veliko glede njihove filozofije pri razvoju tega novega Doom naslova.

Tole ne bo samo neko preprosto nadaljevanje, saj je studio povsem predelal igralno formulo predhodnika Eternal. V bistvu tole ne bo sploh nadaljevanje, ampak preddel igre Doom iz leta 2016, kjer bomo skočili v srednjeveški čas, a za razliko od Eternala se bo igranje nekoliko upočasnilo, tako da bomo postali nekakšen oklepljen tank in ne bomo ves čas samo švigali po bojišču in vmes premagovali platformske izzive – še posebej slednje je nekatere oboževalce franšize globoko razočaralo, saj so se v to igro prišli streljati in klati demone in ne simulirati življenje Maria.

The Dark Ages bo tako malce bolj umirjen naslov, a to ne pomeni, da bomo samo stali pri miru in prožili po nasprotnikih. Veliko se bo treba posluževati ščita, ki ga bomo lahko metali v nasprotnike, z njim parirali udarce ali pa ga bomo enostavno uporabili za zaščito pred sovražnimi izstrelki. Vračajo se nekatera standardna orožja, kot je slavna dvocevna puška, v pomoč pa nam bodo tri nova hladna orožja macola, elektrificirana rokavica in mlatilo in tudi te stvari bo moč nadgrajevati. Predelan je bil tudi sistem usmrtitev, ki bo zdaj bolj tekoče, tako da se ne boste več znašli v situacijah, kjer boste naenkrat onesposobili več sovražnikov hkrati, nakar boste skakali od enega do drugega in jim zabijali usmrtitve, medtem pa boste zaklenjeni v vmesne sekvence eksekucij.

Razvijalec je veliko pozornosti namenil tudi zgodbi, ki je zdaj ne bomo več spremljali preko zapiskov znotraj menijev, ampak znotraj vmesnih sekvenc. To spet nekaterim morda ne bo po godu, a očitno je, da želi id Software vesolje iger Doom narediti bolj široko in se ne osredotočati ves čas samo na golo klanje demonske zalege. Prav tako bodo v novi igri igralcem omogočili natančno nastavljanje vseh aspektov težavnosti, kar bi naslov moralo narediti bolj dostopen vsem, a brez skrbi, saj bomo v meniju še vedno našli klasične težavnosti in tisti pravi igralci Dooma za izziv ne bodo sprejeli nič manj kot pa težavnost Nightmare.

Na svežo dozo pobijanja demonov vam ne bo treba dolgo čakati, saj Doom: The Dark Ages izide že 15. maja in to za PC, Xbox Series X in PlayStation 5, na isti dan pa bo na voljo tudi preko servisa Game Pass.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime