Originalna trilogija STALKER naslovov je postala slavna predvsem na račun svoje atmosferičnosti, saj je razvijalec GSC Game World dve desetletji nazaj res ustvaril neverjetno izkušnjo, ki vas je preselila v brutalni postapokaliptični svet. Levji delež takšnega doživetja je nosila tudi napredna umetna inteligenca, imenovana A-Life. Ta sicer ni bila tam, da bi vašim nasprotnikom dala kakšne neverjetne bojne sposobnosti, ampak je bila zaslužna predvsem za ustvarjanje občutka živega sveta, saj so se zaradi nje NPC-ji gibali med različnimi območji in imeli svoje cilje ter naloge, ki so jih nato opravljali tudi izven vašega vidnega polja.
Ob splavitvi nadaljevanja STALKER 2 je zato veliko igralcev bilo razočaranih, da A-Life v tej igri sploh ni obstajal, GSC Game World pa se je moral po izidu ukvarjati s poplavo drugih hroščev, ki so močno grenili igralno izkušnjo. A zdaj so si končno vzeli čas tudi za dodajanje nove vsebine, in nedavno izdana posodobitev 1.5, imenovana Guns & Looting, je med drugim končno v pogon Unreal Engine 5 dodala dolgo obljubljeno umetno inteligenco A-Life.
Med igranjem boste zdaj opazili, da se nekateri NPC-ji selijo med lokacijami, zato jih znate na svojem potovanju srečati večkrat – in ni nujno, da vedno v še živeči obliki. Svet igre STALKER 2 namreč vsebuje ogromno nevarnosti, in NPC-ji se znajo zaplesti v spopad z mutanti ali pripadniki nasprotnih frakcij, kar jih bo hitro oropalo življenja, vi pa jih nato lahko počastite s tem, da jim iz žepov izmaknete surovine.
A-Life ni edina stvar, ki jo prinaša ta ogromni popravek. Razvijalec je izdal tudi urejevalnik modov, ki jih lahko zdaj prenašate kar znotraj igre, med raziskovanjem boste naleteli na nova orožja, in paziti se bo treba nove anomalije, imenovane Water Electro Tornado.
Igro STALKER 2 lahko igrate na PC-ju in konzoli Xbox Series X, razvijalec pa za zdaj ni povedal še ničesar konkretnega glede različice za konzolo PlayStation 5.