🔥 UVI.GG

Skupnost zasebnih World of Warcraft strežnikov še vedno hudo popularna

Leta nazaj sem z zanimanjem spremljal razvoj scene zasebnih World of Warcraft strežnikov, saj jih je bilo z vsakim dnem več, vsak pa je obljubljal svoje unikatne mehanike delovanja in se trudil nase privleči čim več igralcev. Razvijalec Blizzard je sprva te strežnike ignoriral, nato pa je ugotovil, da je v njih nekaj smisla, saj je veliko igralcev pogrešalo zgodnje dneve tega masovnega MMO-ja, kjer so bile stvari bolj preproste in je bil poudarek na skupnosti igralcev. Ravno zaradi tega je razvil idejo Classic strežnikov, kjer so igralci lahko uživali v originalni vsebini ali pa vsebini posameznega dodatka, brez strahu, da bi potem morali napredovati v novo razširitev, kjer bi se vse te stvari zopet spremenile.

Od razvoja prvega uradnega Classic strežnika je preteklo že mnogo let in Blizzard je na enak način zdaj začel že delo na obnovi dodatka Mists of Pandaria, vmes pa skupnost zasebnih strežnikov ni izumrla.

Ravno nasprotno – ta še vedno cveti. Nedavno sem iz radovednosti pokukal na to stran večigralske scene in s presenečenjem ugotovil, da imajo nekateri strežniki še vedno bogato skupnost, nedavno pa je na sceno prišel povsem nov strežnik, imenovan Project Epoch, ki je obljubljal vsebino originalnega World of Warcrafta, le da jo je še dodatno razširil.

Pričakovanja za ta strežnik so bila velika in ko je ta uradno odprl svoja vrata, se je nanj usulo tisoče in tisoče igralcev. Naval je bil nepopisen in igralci so morali v vrstah čakati po več ur, preden so lahko sploh ustvarili svoj lik, nakar so jim težave povzročali še izpadi strežnikov, zaradi katerih so bili zopet postavljeni na rep čakalne kolone.

In kaj točno je na Project Epoch tako privlačnega? Igralce je privlekla originalna vsebina, ki je bila še dodatno razširjena s preko 1.600 dodatnimi nalogami s strani NPC-jev, k temu pa je bilo dodanih še 2.000 novih nasprotnikov. Potem so tu nove kombinacije igralnih razredov, kot so Undead Hunter, Dwarf Shaman in Undead Paladin. Nato so tu še predelani talenti in temnice, kjer ne potrebujete več 45-članske ekipe, ampak samo 25 igralcev, medtem ko so raidi, namenjeni 20-članskim ekipam, zdaj postali možni za preigravanje tudi s skupino, ki šteje zgolj 10 članov.

Turns out, it actually is cooked.
byu/DragulaRulez inwowservers

Skratka, strežnik je postal ogromen uspeh in njegovi lastniki so že najavili odpiranje sekundarnega strežnika, ki bi moral – vsaj teoretično – malce ublažiti naval igralcev. A naval igralcev je bil prevelik in presegel je vsa pričakovanja lastnikov strežnika, ki so tudi najavili, da bodo tega za nekaj časa ugasnili in zdaj načrtujejo, kako bi ga zagnali znova in to na način, ki bi lahko gostil tako nepregeldno množico igralcev. Več o tem projektu in sceni zasebnih strežnikov lahko najdete na Redditu, kjer se igralci ves čas kregajo, kateri strežnik je boljši, tam pa lahko najdete tudi nasvete, kako se preigravanja na teh sploh lotiti.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime