Razvijalec BioWare je bil pred 16 leti na vrhuncu svoje slave, saj temu studiu redkokdaj kakšen projekt ni šel od rok. V svoji zgodovini so ustvarili nekaj legendarnih iger, leta 2009 pa so dokazali, da znajo skupaj spraviti tudi povsem svežo franšizo, in to v bolj odraslem fantazijskem okolju. Tako se je rodila igra Dragon Age: Origins – legendarni RPG, ki ga še danes uvrščamo med najboljše fantazijske izkušnje, s fantastičnimi liki, globokim svetom in dokaj izvirno zgodbo.
Dragon Age je imel takrat svetlo prihodnost, ki pa se franšizi ni uresničila. Založnik EA je kmalu po izidu razvijalcu BioWare dal zelo malo časa, da ustvari nadaljevanje, in to je izšlo že leta 2011 ter bilo povsem drugačno od predhodnika. Nato smo leta 2014 dobili tretji del Inquisition in čeprav se je ta prodal najbolje od vseh treh, smo na četrti del morali čakati vse do leta 2024, ko je izšel The Veilguard, ta pa je razočaral velik del oboževalcev in povsem zgrešil prodajne cilje.
Dragon Age je danes tako bržkone spet postal zamrznjen za naslednje desetletje. V nedavnem intervjuju pa je YouTuber MrMattyPlays pred mikrofon dobil Marka Darraha in ga povprašal, zakaj Dragon Age v vsem tem času ni dobil nobene uradne predelave. Matty pri tem izpostavi predelavo trojice iger Mass Effect v paket Legendary Edition, ki je bil edini resnično pozitivno sprejeti projekt s strani BioWara, in zato je bilo nekako logično pričakovati, da bo tudi Dragon Age doživel podoben tretma.
Mark Darrah je pri BioWaru delal kot izvršni producent pri vseh treh Dragon Age igrah, zato je pravi naslov za takšna vprašanja. In tudi temu studiu je bilo jasno, da bi igralci radi dobili predelave, zato so to idejo večkrat predlagali EA-ju, vendar je ta projekte vsakič znova zavrnil. Mark sicer pravi, da niso ravno nasprotovali tej ideji, a je problem nastal, ker zanjo niso odobrili dodatnega proračuna. Pri tem založniku stvari namreč potekajo tako, da vsak studio dobi določen proračun in mora s tem pripeljati trenutne projekte do konca. Tako so idejo predelave pozdravili, a z dodatkom, da mora ta nastati s proračunom, ki ga že imajo. Ko je BioWare odvrnil, da morajo s tem denarjem dokončati druge projekte, ki jih trenutno razvijajo, in da za predelavo potrebujejo dodatna sredstva, so dobili zgolj skomig z rameni.
Darrah pravi, da še vedno verjame v predelavo prvih treh Dragon Age iger in da bi bil to dober prvi korak k ponovnemu oživitvi te franšize. Ali se bo to zgodilo, je seveda neznanka – BioWare danes ni več isti kot nekoč, saj ima studio zdaj za sabo že tri neuspešne projekte. Trenutno dela na novem poglavju franšize Mass Effect, a po zadnjih večjih odpuščanjih se pojavljajo dvomi, ali bo razvijalec sploh še dovolj dolgo obstal, da bo lahko dostavil še en takšen večji projekt.