Francoski razvijalec Quantic Dream je postal znan po svoji posebni sorti avanturističnih iger, kjer se v bistvu le sprehajamo med različnimi lokacijami, vmes v dialogih sprejemamo odločitve in spremljamo zgodbe z dobrimi vmesnimi sekvencami ter kakovostnim glasovnim podajanjem. Igre, kot so Heavy Rain, Fahrenheit in Detroit: Become Human, so zato pogosto označene za interaktivne filme – in to upravičeno. Prav ta pristop, skupaj z dejstvom, da je znal izjemno atmosferične igralne izkušnje dostaviti samo Quantic Dream, je studiu prinesel posebno prepoznavnost.
A studio je svoj zadnji naslov izdal pred sedmimi leti, leta 2021 pa je najavil delo na vojnozvezdni igri Star Wars Eclipse, o kateri po vseh teh letih še vedno ne vemo praktično ničesar. Položnice je medtem vseeno treba plačevati, zato je del ekipe začel eksperimentirati z večigralstvom – in tako smo včeraj dobili najavo projekta Spellcasters Chronicles.
Gre za večigralsko igro znotraj žanra MOBA, v kateri bomo svojega izbranca nadzorovali iz tretjeosebne perspektive ter se proti drugim ekipam spopadali v načinu 3v3. Prek kart boste lahko svojemu heroju nadeli več kot 50 različnih urokov, izbrati pa bo treba tudi lastnega Titana – ogromno kreaturo, ki lahko hitro spremeni potek bitke.
Spellcasters Chronicles vsekakor prinaša privlačno grafično podobo, a ostajajo utemeljeni dvomi, kako se bo v žanru MOBA, ki ga že dolgo obvladujeta League of Legends in DotA 2, znašel novinec, ki ga razvija sicer veteranski studio – tokrat pa vstopa v prenasičen žanr, v katerem nima skoraj nobenih izkušenj.
Igra za zdaj še nima datuma izida, se pa lahko na uradni strani že prijavite za sodelovanje v prihajajoči zaprti beti.