Naravnost obožujem grozljivke, ki se dogajajo v znanstvenofantastičnem žanru, in moj najljubši zaplet v teh filmih in videoigrah je tisti, ko moramo na nekem planetu preiskati bazo, v kateri je šlo nekaj narobe. Nakar stvari čedalje bolj eskalirajo in ko se ekspedicija enkrat zave, da je postala ujeta in pobeg ni več mogoč, igralna in filmska izkušnja prestavi v višjo prestavo in začnemo uživati znotraj vrhunske atmosferičnosti.
Ta zgornji zaplet je v videoigrah postal že stalnica, a se ga sam preprosto ne morem naveličati. Takšen uvod v igranje nam je že leta 2012 ob prvem napovedniku obljubila igra Routine, ki je takrat še napovedovala, da bo igranje mogoče že naslednje leto, a se to potem ni zgodilo. Kaj točno je šlo narobe znotraj majhnega studia Lunar Software, ni znano, a dejstvo je, da smo za igro naslednjič slišali šele leta 2022, in še takrat smo dobili samo nov napovednik, ki je bil tam v bistvu samo zato, da odpravi strah glede smrti projekta.
Nakar smo morali čakati še tri dodatna leta na nov dražilnik, ki smo ga dobili včeraj, in ta je končno potrdil datum izida. Routine nam bo naročil nalogo raziskovanja neke zapuščene baze in to iz prvoosebnega pogleda, naš glavni nasprotnik pa bodo očitno ponoreli roboti. Animacije so videti odlične, napovednik pa me je hitro spomnil na igralne segmente iz igre Alien: Isolation – tudi tule bomo veliko bežali in se skrivali pred mehanskimi sovražniki ter bomo lahko med krizo tudi poprijeli za orožje.
Routine izide 4. decembra za PC in konzolo Xbox Series X, na dan izida pa bo na voljo tudi prek servisa Game Pass.



