Java različica igre Minecraft je prešla v različico 1.11. Pred dobrim tednom so razvijalci zagnali testno različico, imenovano “Minecraft 1.11 pre-release” in kar kaj kmalu po odpravi hroščev so zagnali celotno verzijo.
Pa skočimo kar k zadevi. Opisali bomo večino sprememb, ki vplivajo na preživetveni igralni način.
Ščiti so postali oprema, ki jo bomo morali obvezno vedno imeti zraven v Minecraft 1.11
Ščiti so dobili kar močno izboljšavo, saj bodo sedaj blokirali 100% škode in prav tako tudi negativne efekte. V starejših verzijah so blokirali le 66% napada, prav tako pa smo, če nas je na primer goreči zombi udaril v obrambnem položaju, tudi sami zagoreli. Vredno je omeniti, da bodo sedaj blokirali tudi celotno eksplozijo pošasti “creeper”, če smo obrnjeni proti njim. Ščiti bodo prav tako dobili popravek, da uroki in narejena škoda na njem ostanejo, tudi če nanj posadimo zastavo.
Posnetek kako ščit blokira efekt ognja.
Posnetek kako ščit blokira eksplozijo pošasti “creeper”.
Več dela za manj hrane
Lahkota je dobila kar opazno spremembo v novi verziji. Za vse tiste, ki ne veste – lahkota je element, ki vpliva na vašo hitrost zdravljenja ter premikanja. V starejših verzijah smo lahkoto izgubljali neizmerno hitro, glede na početje (hoja, plavanje, plazenje, skakanje, podiranje kock, bojevanje, tekanje…). V 1.11 bo naša hrana trajala dlje, ampak bo hitreje pojemalo naravno zdravljenje. To pomeni, da bomo lahko v 1.11 naredili npr. 30 skokov ob teku in nam bo porabilo isto količino hrane, kot da bi se pozdravili za polovico srčka, četudi smo nahranjeni z govejim zrezkom.
Vrnitev lenih in enostavno poimenovanje vaščanov
Verzija 1.11 bo prinesla nekaj manjših sprememb tudi pri vaščanih. Trgovanje z vaščani bo sedaj malo bolj pošteno, saj bodo za enako ceno prodali kakšen piškot ali jabolko več. Ta verzija bo prinesla nazaj tudi lene (zelene) vaščane, ki se bodo naravno sprehajali po najdenih vasicah. Tile vaščani niso nič posebnega, ampak nimajo enostavno nimajo nobene službe. Prav tako jih bomo lahko, če se spremenijo v zombije, kot ostale pozdravili.
Pojdimo na avanturo
Večja novost so tudi novi vaščani (ali bolje rečeno nova kategorija vaščanov), imenovana kartografi – njihov izgled je enak knjižničarjem. Kot ste mogoče že ugotovili, le ti prodajajo stvari povezane s kartami. Prodajajo navadne prazne ter polne zemljevide, ampak to jih ne naredi nič posebnega. A zraven tega prodajajo še zemljevide do skritih gozdnih graščin ter podvodnih templjev.
Omejeni posebni karti sta tudi novost. Razlikujeta se tako, da sta lepo poslikani, prav tako pa vsebujete malo ikono, kje natanko se skrita gozdna graščina ali podvodni tempelj nahajata. Na zemljevidu imamo tudi belo piko, ki kaže našo pozicijo. Dlje od skritega zaklada smo, manjša je pika. Pika prav tako kaže, v katero smer moramo iti, da pridemo do cilja.
Posnetek iskanja podvodnega templja.
Tako kot že omenjeni zemljevidi do gozdnih graščin, so tudi te novost. Graščine so velike, trinadstropne strukture, zgrajene večina iz lesa in kamna. Struktura je sestavljena iz 50 različnih sob in vsaka najdena graščina je drugačna. Prav tako lahko najdemo graščine z skritimi kot tudi z posebnimi redkimi sobami. Ampak zapomnite si, da so le te lahko najbolj oddaljene in jih mogoče nikoli ne boste mogli doseči. Prav tako graščine ne bodo prazne, tako da vam priporočamo, da vstopite oboroženi.
Graščino bo težko prevzet
Kot smo vas že opozorili, bodite oboroženi ko vstopate v gozdno graščino. Tako vam sedaj predstavljamo 3 nove pošasti, ki se bodo nahajale v njej. Te nove pošasti lahko kar poimenujemo vampirji, saj so podobni vaščanom, le da so bolj bledi in živijo v temnih prostorih. Vindicator in Evoker sta vampirja, obstaja pa tudi pošast Vex, ki jo ustvarja Evoker v okolici gozdne graščine.
Vse tri nove pošasti so nasilne in vas bodo takoj napadle. Vseeno imajo vaščani in železni velikani z njimi prijateljske odnose. Prav tako se bosta Vindicator in Evoker pojavila le enkrat, tako da farme z njimi ne bo mogoče ustvariti.
- “Evoker” – čarovnik, podoben vaščanu. Najden v gozdni graščini in na igralca pošilja pošasti “Vex“. Njegovi napadi so nekakšne vrste medvedje pasti. Ko umre, ima možnost, da odvrže “Totem of Undying“. Ima tudi zelo čuden hobi. Če vidi modro pobarvano ovco, jo spremeni v rdečo.
- “Vindicator” – podoben vaščanu ampak sovražno naravnan. V roki drži sekiro, s katero tudi napada. Ima možnost onemogočiti uporabo ščita. Najden v gozdni graščini.
- “Vex” Mali leteči duh, najden v gozdni graščini. Pred napadom spremeni barvo. Vihti meč in se pojavi le, če je v bližini “Evoker“.
Razvijalci pri Mojang so se prav tako pošalili in so ustvarili referenco na film “The Shining” s povestjo “Here’s johnny”. Kot smo že opisali, pošast Vindicator uporablja sekiro, zato so razvijalci izkoristili priložnost. Če ga poimenujete Johnny bo ta pošast začela napadati vse, razen sebi enakih ter Evoker-jev.
Posnetek, ki prikazuje boj s pošastjo Vindicator.
Posnetek, ki prikazuje referenco na film “The Shining.
Posnetek, ki prikazuje napade Evoker-ja.
Posnetek, ki prikazuje pošasti Vex v akciji.
Nekatere so koristne, nekatere so zaklete
Avanture seveda niso zanimive, če nič ne pridobimo iz njih. Ena izmed novih stvari je že prej omejen “Totem of Undying”. Le tega lahko dobimo iz pošasti Evoker. Kaj pa sploh počne? Marsikdo je že padel v zelo veliko jamo in umrl ali se herojsko boril ter padel v bitki. “Totem of Undying” je amulet, ki bo igralca, če bo ga le ta držal, oživel nazaj. Igralca bo tudi močno pozdravil, na ekranu pa se bo videla animacija lutke.
Posnetek, ki prikazuje Amulet nesmrtnosti v akciji.
Najdemo lahko tudi zaklete zaklade, ki verjetno marsikomur ne bodo všeč. Trenutno obstajata dve zakleta predmeta:
- Predmeta z zakletostjo “Curse of Binding” igralec ne bo mogel odložiti, če si ga nadene. Predmet bo lahko odvrgel le ob smrti
- Predmet z zakletostjo “Curse of Vanishing” bo izginil za vedno, ko igralec umre.
Z močnim pljuvanjem ustrašite nasprotnike
Verjetno najboljša novost v novi verziji, lama bo nova miroljubna žival, ki ponudi veliko svežine. Izgleda podobno kot osel. S preprogo lahko naredimo sedlo, katerega barva je odvisna od preproge. Nahranimo jih lahko z žitom, prav tako pa jih lahko uporabimo za prevozno sredstvo. Najbolj sveža stvar na njih pa je, da lahko pljuvajo nasprotnike.
Posnetek, ki prikazuje sledenje v čredah.
Posnetek, ki prikazuje sedla na različno barvo preproge.
Gradilo se bo
V Minecraft 1.11 smo dobili tudi dve novi kocki. Prva je “Shulker Box“, katero lahko naredimo iz ščitov, ki jih odvrže pošast Shulker. Ta nova kocka se bo lahko uporabila na mnoge načine, saj se bo vsaka shranjena stvar vanj shranila. Torej, če se bo kocka podrla, bodo vse stvari v njej shranjene dokler je ne izgubimo (jo uničimo).
Le ta kocka se bo predvsem uporabljala za razne sisteme shramb, katere bodo zelo majhne in koristne. Prav tako bo zelo uporabna kot nahrbtnik, saj ima vsaka kocka 27 prostorov. Vredno je omeniti tudi, da je ne moremo dati v drugo identično kocko.
Naslednja kocka je že dlje časa v telefonski različici igre, spremenila ter izboljšala pa bo veliko redstone kreacij. “Observer Block” bo zaznal premikajoč element pred njim. Torej če bomo pred njim postavili kocko, bo naprej poslal redstone signal. Delovalo bo tudi obratno.
Ostalo
- Dodane nove stvari, ki lahko zgorijo v pečici. To so: volna, preproga, lestev, lesen gumb, skleda, ribiška palica, znak, lok, vrata in čoln
- Nova komanda “/locate [dungeons, mineshafts, strongholds, temples, fortresses, itd.]”. Ta bo prikazala najbližje koordinate zapuščenih graščin, templjev in jam
- Novo pravilo igre “maxEntityCramming”, ki onemogoča, da je več pošasti in živali na kupu
- Krila so lahko sedaj postavljena na oklepno stojalo
- Iz vrča z desnim klikom na miški lahko odstranimo rastlino, ki je v njem
- “Hitbox” železnice zavzamejo le polovico kocke namesto celo
- “Hitbox” rož sedaj na pravilnem mestu
- Opozorila se sedaj prikažejo nad uporabniškim menijem, namesto v klepetu
- Limit v klepetu povišan iz 100 na 256
- Novi zvoki za kovala, ki se uničijo, ko padejo iz zraka
- Novi zvoki za kotle, če so izpraznjeni ali napolnjeni
- Čarovnice, ki so pri svojih domovih, več ne izginijo
- Poškodovane stvari so bolje vidne
- Plazenje po robu kock polovične višine (skrinja) ne omogoča več padca iz nje
- Novo pravilo igre “doWeatherCycle”, igralcu omogoča onemogočanje samodejnega spreminjanje vremena
- Popravljen hrošč, ki je prikazoval napačne kocke
- Večina znanih AFK strojev in farm ne deluje več
- Meni načina ustvarjanja je dobil manjšo spremembo
- Ostali manjši popravki