Gamepires je v sodelovanju z še enim hrvaškim razvijalcem, Croteam, danes prikazal prvi igralni posnetek svojega prvotnega projekta, imenovanega SCUM.
Ta bo večigralska preživetvena igra, katerih smo do sedaj videli že res ogromno. A SCUM zna presenetiti, saj vsebuje zanimivo mehaniko, ki se tiče borbe proti elementom matere narave. Tu mislimo predvsem na mokroto, ki nas lahko doleti v obliki dežja ali plavanja po vodnih površinah. Ta igra naj bi posedovala najbolj napreden sistem vodnih učinkov, kar smo jih videli v tosortnih špilih. Če bomo stali na dežju, brez primerne obleke, se bo naša oprava premočila, kar pomeni da bomo močno pridobili na teži. Posledično bo nato nastopil problem podhladitve ali pa se bomo težje premikali, dokler naših oblek ne posušimo, bodisi preko teka ali pa pustimo soncu, da opravi svoje. Če stojimo v reki, bodo naše obleke pridobile različno stopnjo premočenosti, kar pomeni, da če nam voda sega samo do kolen, bomo tudi mokri samo do tam.
SCUM vsekakor obeta in zanimivo bo videti, kam vse se lahko še razvije. Kot vse preživetvene igre, bo tudi ta najprej na voljo v Zgodnjem Dostopu, ki se bo pripetil v prvi četrtini 2018. Do takrat pa naj vas zabava spodnji posnetek.