Premišljene avanture, kjer je v ospredju interakcija s svetom, pobiranje najrazličnejših predmetov in reševanje zaguljenih ugank, v zadnjih letih ne sodijo med bolj poljudne žanre.Tako ni presenetljivo, da smo dobrih 6 let nazaj dočakali skorajda novo podvrsto interaktivnih iger, ki bolj kot na klasične avanture spominjajo na televizijske serije. Med prve pripadnice sam uvrščam The Walking Dead razvijalcev Telltale Games. Nikakor ne gre za novo, temveč predrugačeno zvrst, ki je z uspehom The Walking Dead in njenim dobrim sprejetjem povzročila razcvet (svoje so dodale TV-Aserije). V zadnjih letih se jih je zvrstilo kar nekaj, dobro poznana Game of Thrones, The Wolf Among Use, Minecraft: Story Mode, Batman in še kar nekaj drugih.
Razvojna ekipa: Big Bad Wolf (Francija)
Založnik: Focus Home Interactive
Platforme: PC, XBOne, PS4
Operacijski sistemi: Windows 7+
Datum izida: 13.3.2018
Cena: 29.99€
Zvrst: Narativna avantura
Tako smo 13. 3. 2018 dočakali tudi The Council, ki bi jo sam opisal kot mešanico interaktivne detektivke in pustolovščine. Šlo bo za epizodično delo, čigar celoto bo sklenil epilog v 5. poglavju, in ker je zaenkrat na voljo samo prva stopnja, ki terja dobri 2 uri igralnega časa, težko ocenjujem, ali bodo naša dejanja pripeljala do večih popolnoma različnih poti. Resnično upam da, ker počasi že postajam sit enakih instanc z nekoliko spremenjenimi dialogi.
Dogajalni čas je postavljen v leto 1793, ko se znajdeš na otoku ob robu Anglije. Njegov lastnik je nihče drug kot nesramno bogat aristokrat Lord Mortimer, ki je eden najvplivnejših ljudi na svetu. O tem pričajo že povabljenci, saj se na njegovem otoškem dvorcu znajde cel kup imenitnežev, celo George Washington in Napoleon Bonaparte. Vendar je sijaj tvojega junačka bolj bled od prej naštetih. Postavljen si namreč v vlogo mladeniča Louisa de Richeta, ki pripada skrivni sekti Zlati red (The Golden Order). Kakorkoli, na otoku se ne znajdeš po naključju, ampak temu botruje izginotje tvoje matere, tvoja naloga pa je kakopak njeno iskanje.
Odločitve in upognjenost hrbtenice imeli vpliv na zgodbo. Razvijalci obljubljajo, da se bo zgodba razvijala glede na naše odločitve. Ker je zaenkrat sama serija še v uvodniku, to težko komentiram, vendar sem 1. epizodo preigral dvakrat in prišel do dveh popolnoma drugačnih izhodišč pred nadaljevanjem. Pa dovolj o sami zgodbi.
K sreči so se zavedali, da zgolj kopiranje recepta ni nujen pogoj za uspeh. Vnesli so nekaj novih mehanik, ki jih sam v tovrstnih naslovih nisem vajen. Tako bo ob dialogih, ki so bistven del igre, imel tvoj junaček “intelektualne točke”, ki jih bo potrebno v razgovorih pametno uporabljati. Namreč, razmišljanje terja intelektualni napor in v primeru uporabe znanja bodo točke zaradi višanja utrujenosti kopnele. Napolniti jih bo mogoče le s počitkom in posebnimi napitki, ki jih lahko tekom scene pobiraš naokoli. In čeprav so tovrstne stvari že videne, pa ji z eno uspe vsaj nekoliko odskočiti. V igro so vključili blažje RPG-mehanike, po principu izkustvenih točk, ki jih bo mogoče vlagati v tri drevesa. To so detektivsko, diplomatsko in okultno, pri čimer ne boš omejen samo na izbrano profesijo, ampak boš še vedno dopolnjeval tudi preostala znanja.Tako bo detektiv, ki se želi priučiti diplomatovih zvijač, za le-te porabil točko več kot za znanja, ki so bližje njegovemu zanimanju. Premišljena izbira je priporočena, saj bo od raznih kombinacij odvisna pot skozi stopnje.
Ob sami zgodbi je druga najpomembnejša lastnost njeno podajanje. Lahko rečem, da pri uglasiteljih niso varčevali, saj je govor kakovosten, z redkimi izjemami. K sreči so dovolj prepričljivi, da klepet ne postane dolgočasen in bodo držali tvojo pozornost. Nekoliko zna zmotiti le nezmožnost preskakovanja dialogov in občasni napačni pritiski, do katerih bo zaradi nerodne postavitve tipk zagotovo prišlo.
Pohvaliti velja različne like in njihove težnje, ki pritečejo koncu 18. st. Tako je mogoče služabnike na noto užaljenosti prisiliti, da ti izročijo želeno stvar, ali ob najdeni slabosti pomembneže vrteti okoli prsta.
Še vedno je moč opaziti bistven element avantur, to je raziskovanje sekvence in interakcije z okoli ležečimi predmeti. Slednje je priporočljivo pobirati, saj jih bo mogoče uporabljati ob določenih situacijah. Po eni strani bi rad pohvalil in grajal napredovanje med stopnjami. Čeprav so v zasnovi linearne, dopuščajo premik naprej, tudi če ti ni uspelo nabrati vseh indicev o zadani nalogi. Vendar po drugi strani ne dopustijo nadaljevanja, če si raziskovanje opravil preveč površno, saj so nekatere interakcije vseeno nujne.
Grafična podoba žel ni nikakršen presežek, kljub temu, da je igra kar precej strojno požrešna. Vseeno pa je v narativnem žanru lestvico dvignila za letvico višje. Boš pa vseeno opazil nerodne animacije in hojo, kar pa je zaradi dobre mešanice mogoče spregledati.
Odlična predstavitev ampak zakaj videja se ni na yt ali to sam
o meni tako kaze ?
Hvala, da si sporočil, sem pozabil objaviti na youtube.