Kot vsi vemo, Nintendo pretirano ne šmirgla PC publike zato pozorno skrbi, da njihove ekskluzive tipa Zelda ter Mario ne zaidejo nikamor drugam kot pa na njihove konzole.
K sreči posedujemo PC-jaši navdušeno moddersko skupnost, ki povsem brezplačno poskrbijo za neuradne predelave.
Ena takšnih je doletela tudi igro The Legend of Zelda: Ocarina of Time, na kateri dela modder z imenom CryZENx, kateri si je zadal prenesti celotno igro, ki je sicer izšla izvirno za konzolo Nintendo 64, v pogon Unreal Engine 4.
Grafično je zato igra čudovita, posebej navdušuje igra luči in senc, žal pa še vedno artistično zadeva izgleda malce preveč “plastelinasto”.
Zaenkrat lahko v modifikaciji preigramo mape Temple of Time, Kakariko Village ter Kokiri Forest. Moč se je tepežkati s pošastmi, pogovarjati z okoli stoječimi NPC-ji ter raziskovati verno preneseno okolico.
Modifikacija je še daleč od finalnega produkta a CryZENx pravi, da bo na njej še naprej delal tudi v 2019. Verzijo 3.0 si lahko prenesete iz sledeče povezave.
Kako zadeva izgleda v praksi si lahko ogledate v spodnjem posnetku.