Watch Dogs: Legion že od same svoje najave obljublja nekaj, kar do sedaj v odprtosvetnih igrah preprosto še nikoli ni bilo izvedeno: igraš lahko s komerkoli, ki ga srečaš med svojo avanturo.
Mesto bo vsebovala tisoče prebivalcev in dejstvo, da bomo lahko izbrali naključneža in se z njim podali skozi zgodbo je nekaj neverjetnega. Ubisoft je na včerajšnjem sejmu Gamescom malce bolje razložil te mehanike.
Nove igralne karakterje bomo pridobivali tako, da bomo z njimi opravljali določene misije. To bo nuja, če bomo želeli da se nam pridružijo, tako da ne bomo mogli kar potrepljati sprehajalca po ramenu in že z njim opravljati misije. Prav tako ne bomo mogli po mili volji preklapljati med igralnimi liki.
V našo četico izbrancev bomo lahko privabili ogromno NPC-jev, Ubisoft pa obljublja, da bo vsak od njih imel ozadno zgodbo in da se bo na junake moč navezati. To je pomemben dejavnik, saj bo smrt igrala ključno vlogo pri igranju. Ko bomo padli pod metki ali nas bo povozil avto, se ne bomo nato zbudili v bolnici ampak je to to. Karakter je izgubljen in lahko bomo samo še objokovali njegov spomenik.
Vsak od nabranih karakterjev bo posedoval tudi posebne sposobnosti: nekateri imajo po pitju večjo odpornost na poškodbe, starček Alan Murphy pa ima 100% boljše merjenje s puškami, a je star in lahko sredi igranja umre zaradi naravne smrti.
Watch Dogs: Legion se še vedno sliši kot nekaj, kar obljublja preveč, igra pa uradno izide 6. marca 2020.