Neprofitno Društvo razvijalcev iger Slovenije je letos v Ljubljani organiziralo že peto SGC konferenco, kakor to počno že od leta 2015. V kratkem obdobju jim je od obskurnega dogodka v prostorih Ljubljanske univerze uspelo prehoditi dolgo pot. Tako se je letošnja konferenca, ki se je odvijala v soboto, 30. novembra in trajala do poznih večernih ur, nahajala na lokaciji Gospodarskega razstavišča, katerega prostore je tekom dneva obiskalo več kot 500 radovednih obiskovalcev.
Slovenija ne sodi med večje in tehnološko najbolj nadarjene dežele Evrope. Prej bi rekel, da smo Slovenci na tem področju bolj zadržani in konference s tovrstno tematiko (videoigre in njihov dizajn) je mogoče prešteti na prste ene roke. A v zadnjih letih se trend pričenja spreminjati in tudi sami se, kot spletna stran, ki prednostno piše novice iz sveta tehnike in iger, prizadevamo k širjenju tehnološkega in igričarskega vedeža. Kot takšni se njenemu obisku nikakor nismo hoteli izogniti.
Kot že ime nakazuje, je bil kot vsako leto doslej osrednji del vsebin vse okoli videoiger in še pomembneje, njihovega razvoja. Namenjena je manjšim razvijalcem iz Slovenije in okoliških evropskih držav, ki imajo možnost predstaviti svoje produkte v razvoju, deliti znanje, poiskati zaposlitvene možnosti, navezati stike z založniki in se družiti ter izmenjati izkušnje z ljudmi iz panoge. Večji del obiskovalcev so tako sestavljali bodoči ali trenutni razvijalci, po zaslugi dobre polovice predavanj, ki so potekala v okviru umetnostnih tematik, pa tudi artistični navdušenci.
In ja, na mestu je bila zgoščena smetana slovenske igričarske industrije. O preprekah in razvoju odlično sprejetega Mordhau je spregovoril ustanovitelj in izvršni direktor razvojnega studia Triternion, Marko Grgurovič. Slednji je bil za nas Slovence zagotovo zanimiv, še zdaleč pa ni bil edini.
Lahko smo poslušali O igri My Friend Pedro, je nekaj besed spregovoril njegov stvaritelj Victor Agren, Oddur Snær, CTO studia Klang Games pa je delil svoje izkušnje z razvijanjem njihove masivne spletne igre igranja vlog Seed, ki je trenutno še v razvoju. Ostala predavanja so govorila o raznih izzivih in izkušnjah iz sveta razvoja, lahko smo poslušali predavanja o metodah zaslužka v zastonjskih igrah, razvoju za mobilne naprave, vključevanju glasbe v igralno okolje, pikselkastemu umetniškem stilu in njegovi zgodovini, razvoju umetne inteligence skozi leta in še mnogo drugih, koristnih in poučnih predavanj.
A ne le to, ob predavanjih v angleščini smo obiskovalci dobili možnost videti in preizkusiti tudi širok nabor raznih neodvisnih iger ter udariti kakšno debato z njihovimi razvijalci, prav tako pa so na dogodku stekli hektolitri vode, kave in pozneje tudi piva ter brezalkoholnih pijač.
Proti koncu dogodka sta bili podeljeni tudi nagradi za najboljšo igri po mnenju obiskovalcev in najboljšo neodvisno (Indie) igro. Obiskovalci smo se odločili za ILL SPACE, komisija pa je izbrala neodvisen hit Green Hell, opis katerega najdeš tudi na našem portalu (POVEZAVA).
Pa si za konec oglejmo napovednike za vse igre, ki smo jih imeli možnost igrati in preizkusiti v pritlični dvorani konference.