No, tole pa je bilo potovanje.
Ko je leta 2005 izšlo drugo poglavje Half-Life serije, so se vsi igralci divili nadmočni grafiki in učinkom fizike, ki so dejansko imeli učinek na našo igralno izkušnjo.
In takoj takrat so se nekateri začeli spraševati, kako bi v tej grafični podobi izgledal prvi Half-Life. Razvijalec Valve je original sicer spravil v pogon Source, ki je napajal drugi del, a nadgradil je samo teksture karakterjev ter vodo, medtem ko so druge teksture ostale enake.
Skupaj se je spravila modderska skupnost, ki se je spravila predelati celotno izkušnjo v nadgrajeno podobo. Na začetku sta se oblikovali dve ekipi, vsaka od njiju pa je delala na svoji predelavi. Na koncu sta se vodji obeh razvijalcev odločili, da združijo napore in rodil se je novi projekt Black Mesa: Source.
Če bi dečkom nekdo takrat povedal, da bodo za končanje projekta potrebovali dolgih 16 let, bi verjetno kar takoj obupali. A popotnika skozi čas ni bilo in razvoj se je nadaljeval. Leta 2013 so preklopili na nadgrajeno različico pogona Source, Valve pa jim je takrat dovolil prodajati njihov izdelek. Black Mesa takrat ni bil več modifikacija ampak komercialni produkt in čeprav so bili nekateri razočarani, da igranja zdaj ne bodo mogli več izvajati zastonj, je bil to verjetno edini razlog, da projekt takrat ni zamrl.
Leta 2015 je igra izšla v sistemu Zgodnjega dostopa in čeprav je bila igra povsem igralna, je manjkalo zadnje poglavje Xen. To na splošno velja za najbolj šibek del prve Half-Life igre in razvijalec se je odločil, da tu ni na mestu samo grafična nadgradnja, ampak tudi predelava stopenj.
To je vzelo dolgih 5 let in nekaj dni nazaj smo končno dobili zadnjo verzijo 1.0.
Razvijalec še ni končal dela, saj nameravajo izdati še kup posodobitev, v planih pa je izdati tudi podporo za Steam Workshop, kar bo omogočilo, da modderji v igro dodajo svojo vsebino.
Zadevo si lahko privoščite na Steamu za 17,99 € in je odličen obrok preden na čez dva tedna doleti Half-Life: Alyx.