Če zadnjih nekaj let pozorno spremljate igričarsko industrijo, potem že veste, kako te dni poteka biznis. Najprej dobimo napovednik za neko obetavno igro, igralci so navdušeni, razvijalec obljubi izid na vseh platformah in nato, ko se stopnja navdušenosti dvigne za stopničko višje, nenadoma napove, da bo njihova igra na PC-ju izšla ekskluzivno na Epic Games trgovini.
Vedno ni tako, a to kar se je zgodilo v primeru Mortal Shella, smo videli že nekajkrat prej. Razvijalec lahko sicer kam izbira, kje vse bo izšel njegov izdelek in Epic Games spet ni tak bav bav, a zdi se mi malce zavajajoče, da najprej postaviš Steam stran in potem potiho dodaš, da se bo tam igra pojavila nekoliko kasneje.
Razvijalec Cold Symmetry je za svojo določitev navedel to, da je Epic Games v kritičnem trenutku denarno podprl projekt in da Mortal Shell brez njihove pomoči nikoli ne bi dosegel stopnje razvoja, v kateri se nahaja trenutno. Igra bo nato na Steam prišla z letom zamude, na Epic Games platformi pa jo lahko pričakujemo še enkrat letos, s tem da se bo beta testiranje začelo 3. julija.
Dobili smo tudi nov igralni napovednik, ki prikaže nekaj pretepanja in tudi obračun s šefom. Več kot očitno gre za igro, ki je svoj navdih našla v Dark Souls seriji in čeprav ni tako mehansko napredna, vsaj ni popoln klon in bo prinesla nekaj svojih unikatnih idej.