Starejši igralci se zagotovo zavedate tistega zoprnega občutka, ko se spraviš igrat neko starejšo igro, ob kateri si pred leti užival in se divil njeni čudoviti grafični podobi. Sam se spomnim, ko sem si rekel, da nikoli ne bomo videli boljše grafike kot v igri Mafia 1. Ko pa se razvajen od sodobnih iger in prelestnih učinkov vrneš v starejši naslov hitro spoznaš da se je igra precej postarala in da je nosila lepo podobo samo v tvojem spominu.
To seveda ne velja za vse igre in obstajajo projekti, ki jim zob časa ne more do živega. Ena takšnih mojstrovin se imenuje Mario 64, ki je leta 1996 izšla samo za konzolo Nintendo 64. Igra je maja doživela neuradno predelavo za PC in računalničarji smo bili navdušeni nad igranjem v 4K ločljivosti pri 60 sličicah na sekundo. Mario 64 je še vedno izgledal lepo, a videlo se je, da ob višjih ločljivosti začne kazati svojo ostarelost. K sreči je na PC-ju vedno prisotna skupnost, ki se preko modifikacij spravi nadgraditi praktično vsako igro in izjema ni bila niti ta predelava.
16 prostovoljcev se je tako spravilo predelat vse zamegljene teksture v igri in tem povišalo ločljivost za 10x in tudi večkrat. Rezultat je naravnost čudovit in pred sabo imamo izdelek, ki je videti kot uradna predelava. Podoba ohrani duh izvirnika, saj avtorji niso spreminjali tekstur, ampak jih samo nadgradili v bolj čisto, a vseeno živahno podobo. Modifikacija vas čaka na naslednji povezavi.
Ni pa to edina predelava, saj so nekateri zapregli umetno inteligenco za izboljševanje tekstur, a so hkrati povsem zamenjali nebo, kar ni ravno v duhu izvirnika.
Za preigravanje boste morali kodo predelave sestaviti sami, saj Nintendo ne dovoli že sestavljene igre na strežnikih. Za igranje se odpravite na naslednjo povezavo.