Razvijalec CD Projekt RED je močno priljubljen pri PC igralcih in zato obstajata dva dobra razloga. Prvi od njiju sliši na ime The Witcher 3, ki je s svojo kakovostjo očaral lepo dozo igralcev. Drugi pa je samo obnašanje razvijalca do svojih strank.
Ko je The Witcher 3 leta 2015 izšel na prodajnih policah, je bila gaming industrija povsem predana v prodajanje mikrotransakcij, na PC-ju pa je težave povzročal še sistem zaščite Denuvo, ki naj bi na računalniškem trgu pometel s pirati. The Witcher 3 je po drugi strani še po izidu ponujal brezplačne DLC-je, dobil dva obsežna dodatka in ni vseboval praktično nobene zaščite proti piratom. Vse to ga je močno priljubilo igralcem in CDPR je postal primer nesebičnega založnika, ki ga v današnji industriji najdemo vse preredko.
Cyberpunk multiplayer/online, which is a separate project, will have some microtransactions, but we said that a year ago already. Like always, expect us treating your money with respect.
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) September 7, 2020
Ko je CD Projekt RED nedavno priznal, da bo večigralski del vseboval plačljive mikrotransakcije, je vzkipljiva gaming industrija burno reagirala. Jih je založnik izdal? Bo CDPR postal eden od tistih, ki se jim gre samo za denar? Resnica je nekje na sredini.
Kot prvo se je treba zavedati, da bo Cyberpunk 2077 povsem ločena izkušnja od enoigralske igre, ki prihaja šele enkrat v letu 2022 in samo ta večigralski del bo vseboval plačljive mikrotransakcije. To je potrdil tudi uraden Twitter kanal, nedavno pa je razvijalec tudi izjavil, da ne bo šel po poti drugih založnikov in bo igra še vedno stala 60 € s tem pa bomo dobili tudi nadgradnjo na naslednjo generacijo konzol. Poleg tega bomo, tako kot v primeru The Witcher 3, dobili brezplačne DLC-je, teh pa bo pri Cyberpunku 2077 še več. Veselimo se lahko tudi večjih razširitev, ki bodo prinesle bogato dodatno vsebino.
Nothing changed. Cyberpunk 2077 is a single player game with zero microtransactions. One single purchase. No tricks. Don't believe the clickbait. https://t.co/qX0iZwsAf2
— Cyberpunk 2077 (@CyberpunkGame) September 7, 2020
Po drugi strani je direktor razvijalca Adam Kicinski malce čudno izrazil sistem mikrotransakcij. Pravi, da ne želijo biti v tem pogledu agresivni in da želijo biti pri njih pošteni do igralcev, hkrati pa hočejo pri nakupu ustvariti občutek vrednosti. Tole zadnje se je slišalo kot nekaj, kar bi povedal kakšen predstavnik založnika EA.
Cyberpunk 2077 za zdaj še vedno pridno drži začrtani datum izida, ki se bo zgodil 19. novembra.