Cyberpunk 2077 je na konzolah PlayStation 4 in Xbox One prava katastrofa

Včeraj smo vam pokazali svoj opis igre Cyberpunk 2077, ki smo ji podali dobro oceno, žal pa takrat nismo vedeli, kakšno je stanje igre na konzolah. CD Projekt RED je namreč poslal opisovalske kopije samo za PC, medtem ko verzij za konzole ni razposlal. To je bilo takoj malce sumljivo in zdaj, samo en dan po izidu, je jasno zakaj.

Igra je namreč na konzolah PlayStation 4 in Xbox One prava optimizacijska katastrofa. V naši recenziji smo se spotaknili ob izobilje hroščev, ki so kukali izza vsakega ovinka. Enake težave se nahajajo na konzolah prejšnje generacije, le da so tu še velike težave v optimizaciji.

Does anyone else’s cyberpunk look this bad on the base Xbox one? from r/xboxone

Internet je zdaj poln posnetkov delovanja na osnovnih konzolah PlayStation 4 in Xbox One, tam pa sličice na sekundo padajo globoko pod mejo sprejemljivega. Med prevažanjem po odprtem svetu sličice komaj presežejo številko 20, v bolj intenzivnih scenah pa padejo celo na 15. Igra tam prav tako ne teče v ločljivosti 1080p, ampak nekje med 720 in 900p. To pomeni izjemno megleno sliko, ki bi jo samo norec predvajal na kakšnem večjem televizorju.

[Video] I can’t stop laughing from r/PS4

Problem je tudi počasen disk, ki nikakor ne more sproti nalagati vseh tekstur. Tako se med prevažanjem lahko zaletite v civilista, ki ga nato igra izriše šele nekaj sekund kasneje, na cestah pa manjka okoli hodečih civilistov, tako da se mesto Night Cityja počuti precej osamljeno.

Na konzolah PlayStation 5 in Xbox Series X teče bolje. Hitrejši SSD disk poskrbi za hitrejše nalaganje in igra lahko zaradi večjih strojnih mišic doseže 60 sličic na sekundo. Na Xbox Series X lahko preklapljate med načinoma za višje sličice na sekundo in boljšo grafiko, te opcije pa ne boste našli na konzolah Xbox Series S in PlayStation 5.

Skratka, če nameravate igro dokupiti za konzoli PlayStation 4 ali pa Xbox One, potem vam nakup za sedaj odsvetujemo, saj se boste zgražali nad grafiko, igralci pa poročajo tudi o pogostih rušenjih, zaradi katerih preprosto ne morejo nadaljevati igranja. Cyberpunk 2077 je tako za zdaj priporočljiv za na kup samo tistim, ki imajo bolj zmogljive PC-je ali pa jim je uspelo pred televizor postaviti eno od novejših konzol.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

12 KOMENTARJI

  1. Huh, ja tole je, kar porazno. Mislim pa, da bodo s patchi, kar hitro zakrpali vse probleme. Sam si bom kupil Xbox One X mislim pa, da bo brez problema delovala.

  2. Ja pa saj je komaj izšla.. jaz ne kapiram kaj se folk sploh buni, oni so z razlogom podaljševi roke izida, pa bi jih verjetno še par x če nebi folk tolko težil.

    Ne vem kaj se zdaj joka, pač pustit jim je treba še ta preostali čas, nabavit igro čez par mescev ko bo vse potrebno še dodelano in optimizirano kot so imeli v planu pa bo igra ena izmed najboljših rpgjev ever.

    • Zaradi tega, ker se večina nakopov novih AAA game-ov zgodi v prvih dveh tednih. Logično da bo jok in skok če se da za neakj 60 ali še več € pa dobiš tak polom. Še predvsem ko se je govorilo kako bo Cyberpunk next big thing, da bo inovarala žanr itd. itd. In sedaj od tega ni nič, tipičen RPG game, ki se fokosira na preveč stvari in potem vse izpade povprečno.

      Primer, Bethesdo vsi kurcajo zaradi enginea in podobno ampak so vsaj njihovi gamei drugačni nimajo najboljše zgodbe in ne izgledajo najbolje ampak glede ostalega pa so daleč pred konkurenco, še predvsem ko najbolj hyped špil tega leta dela slabše kot njihove igre.

    • Kaj se folk buni? Ne vem no, bi se ti “bunil,” če bi npr. kupil avto, ki mu par stvari ne bi delalo pravilno, firma pa bi ti vsake toliko časa po nakupu poslala popravek in bi bilo to povsem sprejemljivo? Dejstvo je, da so videoigre edini izdelek, kjer je to dovoljeno (govorim na splošno, ne le v primeru Cyberpunka). Tako je, ker so kupci neučakani in ob vsaki prestavitvi datuma izida ponorijo in po možnosti razvijalcem igre pošiljajo celo grožnje. Potem pa ti razvijalci raje dajo ven igro, pa četudi nepopolno, in imamo to kar imamo. Meni je to pač nesprejemljivo.

  3. Če bi v času C64 dobil tako igro na nivoju PS4 izvedbe, bi samo sline cedil. Tam so vektorske igre veljale za hitre nad 10 fps.
    Ampak po osmih letih nima pravega smisla igro še dve leti piliti za konzoli v zatonu.

    • What? A hočeš povedat, da je boljše kupit 3k€ računalnik, ki bo deloval isto kot nove konzole za 500€? Če je kdo neizobražen so to PC igralci, ki zapravljajo taki denar na overpriced komponentah in se potem jočejo, da so tako visoke cene…

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime