Razvijalca Ninja Theory poznamo predvsem po njihovi igri Hellblade: Senua’s Sacrifice, ki je bil eden redkih naslovov v igričarski industriji, ki se je spopadel s čim globljim kot pa samo pobijanjem pikslastih nasprotnikov. Hellblade nam je namreč poskušal prikazati problematiko duševnega zdravja, zraven pa so dodali še dovolj zanimive igralne mehanike.
Igra je bila dobro sprejeta med igralci in kritiki, Ninja Theory pa je nato najavil tudi delo na nadaljevanju Senua’s Saga: Hellblade 2. A razvijalec ne dela samo na tem naslovu, saj je nedolgo nazaj najavil tudi skrivnostno igro Project: Mara.
Tudi Project Mara se bo ukvarjala s človeškim umom, žanrsko pa naj bi igro uvrstili med grozljivke. Lokacija dogajanja bo eno večje stanovanje, Ninja Theory pa se je osredotočil na ustvarjanje verne okolice, ki bo s svojo grafično podobo zameglila razlike med resničnostjo in igro.
Razvijalec je v grafični del vložil res veliko napora. Resnično stanovanje so skenirali z Lidar tehnologijo, ustvarili teksture, ki niso samo ravne ploskve, ampak imajo dejanske fizične lastnosti, stopnja podrobnosti pa je tako velika, da boste lahko na tleh ugledali smeti in odpadle dlačice. Za ustvarjanje takšne količine podrobnosti so morali dejansko razviti nova orodja in zagotovo nas bo ob izidu pričakal prava grafična poslastica.
Žal o datumu izida ne vemo še nič, vprašanje pa tudi ostaja, kako bodo naši PC-ji in konzole prebavili tole zadevo. A glede na to, da je okolica precej majhna, se bomo morda končno lahko sprehodili skozi okolico, ki je res ne bomo mogli več ločiti od resničnega življenja in to ob visokih sličicah na sekundo.