8 let mineva odkar smo igralci zadnjič pogledali v Bioshock svet. Kar je te igre razlikovalo od drugih so odlično sestavljene stopnje, ki so se odvijale v pol odprtem svetu. Izkušnja tako ni bila striktno linearna, saj smo lahko malce raziskovali stopnje, a vseeno je bilo treba za odklep naslednjega dela opraviti določen objektiv.
Nedavno nazaj je bilo razkrito, da razvijalec Cloud Chamber dela na čisto pravem nadaljevanju, ki pa ob očitno nekoliko drugačno od predhodnikov. Razvijalec je namreč na svoji spletni strani objavil razpis za prosto delovno mesto, ki pove kar nekaj o sami igri.
Iščejo namreč pisca, ki bo lahko spisal zanimive primarne in sekundarne naloge v odprtem , živečem svetu. To je precejšnja sprememba formule iz predhodnikov, a ta živeč svet se sliši zanimivo in je eden od najbolj pomembnih dejavnikov žanra “Immersive Sim”.
Razpisana so tudi nekatera druga delovna mesta, ki zahtevajo poznavanje dela na pogonu Unreal Engine 4 ter delo na ogromnih množicah, ki jih bo vodila napredna umetna inteligenca.
To je v bistvu tudi vse kar vemo in Bioshock 4 je očitno še v zelo zgodnji fazi razvoja, tako da je kakšen datum izida še leta stran.