OPIS: Far Cry 3

Svoboda v današnjih igrah je nekaj posebnega. Kot smo včasih bili navdušeni samo nad tem, da smo v sobo sovražnikov vstopili skozi vrata ali pa skozi jašek, tako sodobni igralec pričakuje od pojma »sandbox« veliko več.

Dandanašnji sandbox naslovi ne ponujajo več samo glavni quest ter brezglavo, gtajevsko pobijanje vsega kar ti pride naproti. Tu je bezbroj obstranskih questov, kupovanje nepremičnin, opremljanje stanovanja oz hiše, gonja za boljšimi predmeti… Vendar pa jih mnogo naredi napako tudi v tem pogledu, da vse te obstranskosti stoji v napoto glavnemu cilju tj. ko igralec končno opravi vse te zadeve, se mu preprosto ne da več skozi glavni quest. Napaka, ki jo Far Cry 3 na srečo nima.

Far Cry 3 se vrača nazaj na tropske otoke, kjer se je franšiza tudi s svojo grafično spektakularnostjo začela. Žur se začne z spektakularno otvoritveno sekvenco, kjer nam oči na ekran ne prilimajo bombastični svetlobni učinki ampak eden najbolših osrednjih negativcev, kar jih pomne igričarska industrija.  Jason Brody, kot se imenuje naš lik ter njegovi frendi uletijo (dobesedno) na tropski paradiž, poseljen z psihopati, prekupčevalci drog, pirati ter za smetano še domorodskim plemenom. Dolgčas mu sigurno ne bo.

far cry igra
far cry

Igra ima spet tisto mesnatost iz predhodnika, kjer se vse sekvence dogajajo iz prve osebe z lepo animiranostjo svojega telesa in treba je reči da nas zopet dodobra posrkajo v dogajanje. Žal svojih nog ne vidimo vendar sem se že preurno spustil v dlakocepljenje.

Sandbox naziv lahko igra dodobra upraviči. Najbolj nas bo za začetek zaposlilo osvobajanje towerjev, ki nam po assassin creedovsko razkrijejo delček mape. Temu sledi osvobajanje sovražnih taborov, ki nam omogočijo lažje premikanje skozi karto, saj v osvobojenih taborih zaustavimo takoimenovano spawnanje sovražnikov. Tu se pokaže prava svoboda igre, saj nam je za izpolnitev cilja na voljo mnogo možnosti. Lahko od daleč označujemo tarče, se skrivamo po grmovju ter jih snajpersko polagamo k počitku. Si želimo bližine? Ni problema, počasi se pretihotapimo v kamp ter jih od zadaj pokamo pod rebra z nožem. Bi malo spektakularnosti? Na džib napopamo daljinsko vodeno bombo, zapeljemo proti kampu in v zadnjem trenutku skočimo ven, sprožimo džip v zrak in svetniško popokamo vse kar leze in gre. Tudi če se nam ne da nič od tega, igra ponuja rešitev v obliki zaprtih zveri v kletkah, ki jih osvobodimo z enim strelom v kletko. Če je notri tiger, obstaja šansa da bo sam poskrbel za vse, mi pa dobimo najvišje izkušenjske točke, ker nas ni nihče opazil. Takoj nato se nam v teh osvobojenih točkah pojavijo side questi, ki so contracts na določenega pirata na karti ali pa lov na živelj, ki pa je nekaj posebnega v igrah.

far cry
far cry 3

Tipičen primer je začetno stanje, ko lahko nosimo samo dva orožja. Če hočemo nekaj večjega, moramo naloviti par mravljinčarjev iz katere kože potem skreftamo večje držalo. To velja za vse: držalo za metke, denarnica, malha za okoliške dobrote… Tudi health packi niso klasični ampak najprej nasekamo par zelenih rastlin iz katerega nato skreftamo health pack. Simpl kajne? Škoda da je  uporabniški vmesnik vse prej kot to saj je mnogokrat treba prevečkrat klikniti da pridemo do želenega. Nisem še videl naslova, kjer sem za invetorji oz level up moral najprej pritisniti tipko escape.

FC3 nam ponuja level upanje z experiencom, ki ga pridobimo z že prej omenjenimi dejavnostmi. Odklepamo sposobnosti, ki so razdeljene na tri drevesne veščine, ki naj bi predstavljale naš način igranja: skrivalniški, strelski ter miks obeh. Tu se pojavijo prve raztrganine v Far Cry srajci. Zanimivih sposobnosti je preprosto premalo. Sposobnost reloada med šprintom? Možnost streljanja medtem ko se spuščaš z ziplinom? Ne hvala. Zato bom raje pike vložil nekam drugam. Right? Right?? No ne boš, ker tiste zanimive zadeve so zaklenjene dokler bolj ne napreduješ v zgodbi tako da če si dosedaj samo osvobajal kampe ter lovil zverjad, sux to be you. Uf ta srajca le ne diha tako koker sem mislil.

No, če že ne moremo nadgrajevati sebe, lahko nadgrajujemo orožja. Teh je mnogo vrst, od klasičnih pištolic, ak-47 do težjih mitraljezov, snajperic pušk in bazuk. Nadgrajujemo jih precej call of dutyevsko, od saržerjev, red dot sightov do barv. Za vse to nucamo denar, ki ga nabiramo naokoli od padlih tolovajev in naokoli razporejenih skrinj.  Spet je problem, če preveč delamo obstranske zadeve, saj kmalu nadgradimo vsa orožja denarnica pa nam poka po šivih, ker nimamo denarcev potrošiti na nič. Rešitev? Bolj napreduj v štoriji kjer se ti stvari odklenejo.

igra far cry
far cry

Grafično je igra zadovoljiva, čeprav ni blazno napredovala od predhodnika. Saj listi valovijo, sončni zahodi so lepi in hdr osvetljevanje nam žge oči. Vendar tisto pravo je v karakterjih. Podoba na njih je odlična, z lepo animiranostjo ter fantastičnim glasovnim podajanjem. Tu blesti osrednji negativec Vaas, katerega izjave so vredne tattooja. Prav ti liki te vlečejo naprej, da kljub vsem obstranskim dejavnostim ne pozabiš na zgodbo. Na žalost igra v zadnji polovici nekoliko zgubi na zaletu, saj se prehitro v zgodbo vmeša preveč novih likov in je zato končni razplet od obeh možnih bolj mlačen kot bi lahko bil.

Far Cry 3 je igra dostojna svojega imena. Popravili so napake iz dvojke in popeljali franšizo v neko novo smer, kjer ni važna samo grafika ampak tudi osebe na katerih je izrisana.

Zdaj grem pa nazaj v đunglo, saj mi je ta opis zopet povrnil okus krvi v usta ter privabil pred nos švic prestrašenih piratov.

Igro lahko kupite tudi v naši spletni trgovini. KLIK

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime