Destiny izšel… in nas pustil precej hladne

Destiny je izšel pred kratkim in po internetu so počasi začeli kapljati prvi opisi tudi večjih strani. In odzivi so precej mešane sorte.

Kljub temu, da se najde kar nekaj pozitivnih opisov, prevladuje mnenje, da Bungiejeva nanjnovejša igra ni vse tisto kar naj bi, po napovednikih sodeč, bila.

Poglejmo denimo odzive treh večjih strani za opisovanje:

Giant Bomb 3/5

Polygon 6/10

The Escapist 3/5

Torej, iz tega lahko sklepamo na precej medel vtis, ki ga je igra pustila pri opisovalcih.

Na splošno Destiny ni slaba igra. Je zabavna, igralne mehanike so zabavne in streljanje je vedno uživantsko.

Vendar pa smo glede na vso navdušenje, pedigre razvijalca in ogromen marketing, igralci pričakovali več.

Misije lahko opravljamo na samo treh planetih in eni luni. Poleg glavne misije na vsakem planetu, imamo še kaki dve stranski, ki pa niso nič posebnega. Sama zgodba je tudi praktično neobstoječa tako, da so tudi naloge precej neuživantske in nedomislene. Pač pojdi tja in pobij vse, v zameno pa dobiš neko nagrado.

To ni spajanje MMO-ja ter streljačine (kot je bilo oglaševano) ampak precej spominja na Borderlands, s tem, da je Borderlands vseboval bolj domiselne naloge, ki so bile posladkane s ščepcem humorja.

Prav tako moti omejenost sveta. Razvijalci so obljubljali odprt svet, kjer bo moč pohajkovati po mili volji. Nope.


Raziskovanje omejujejo nevidni zidovi, prav tako se sredi misije ne moremo kar podati kamor želimo, ampak moramo najprej zaključiti z misijo, se vrniti nazaj na ladjo ter nato spet obiskati planet, da ga lahko raziščemo. To so take majhne stvari, ki čez čas začnejo presedati.

Moti tudi komunikacija z soigralci, saj je precej otežena, saj moramo tiste, ki jih želimo dodati v komunikacijo, najprej vključiti v svoj “Fire Squad”. Za to jim pa moramo najprej poslati invite preko PS Networka. Precej nadležno, saj bi zadevo lahko poenostavili.

Igra vsebuje tudi PvP, ki pa je tudi precej nezloščen.

Orožja niso dovolj uravnotežena in se precej bolje obnesejo v PvE okolju ter v Coop načinu, kot v boju z drugimi. Najbolje jo odnesejo snajperice ter avtomatske puške, ki ubijajo ekstremno hitro, medtem ko je z puško ter z revolverjem težko ubiti kogarkoli. Poleg tega so mape narejene precej slabo in so nezapomljive.

Bungie obljublja dolgo podporo igri in napoveduje različne dogodke, ki naj bi se pripetili v sami igri in naj bi popestrili dogajanje. Je pa vprašanje, če so sami temelji igre dovolj trdni in dolgoživi za dolgoletno igranje.

Razvijalec Bungie vsekakor ni razvijalec, ki bi ga šlo zanemariti, saj je njihova Halo serija ena najbolj znanih uspešnih znamk v igričarstvu. Upajmo na dobro dozo zdrave, dodatne vsebine, sparjene z številnimi popravki.

 Igro lahko kupite tudi pri nas in sicer na sledeči povezavi!

 

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Iron Harvest – Recenzija | Retrofuturistična prva svetovna vojna

Iron Harvest je novi strateški naslov razvijalca KING Art Games in založnika Deep Silver. Ta razvojni studio je sicer znan predvsem po...

Prva smrtna žrtev digitalnega hekerskega napada

Hekerski napadi so lahko za razna podjetja zelo boleča, a še vedno je vse samo digitalno in škoda, ki jo utrpijo, se...

Myst predelava dobila svoj prvi napovednik

Ime Myst je verjetno znano samo veteranom in pa retro navdušencem, vendar pa je ta igra leta 1993 navdušila praktično vsakega PC...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!