Blizzard uradno prekinil razvoj svojega next-gen MMO-ja, Titan

Blizzard je po sedmih letih uradno prekinil razvoj svojega MMO-ja, imenovanega Titan.

Skrivnostni projekt je bil dolgo časa v razvoju, sedaj pa je tudi ta razvoj uradno preklican.

V intervjuju z spletno stranjo Polygon, je Blizzardov soustanovitelj Mike Morhaime rekel, da podjetje nikoli ni uradno napovedalo te igre, so pa velikokrat govorili o njej.

wow
World of Warcraft: Warlords of Draenor

“Ustvarili smo World of Warcraft in smo bili prepričani, da znamo delati MMO igre. Tako, da smo se odpravili ustvariti najbolj ambiciozen projekt, ki si ga sploh lahko zamislite ampak nismo bili uspešni.” pravi Morhaime.

“Nismo našli zabave. Nismo našli strasti. Pogovarjali smo se o temu, kako bomo igro ponovno sestavili. Ampak v tem času smo se vprašali, če je to sploh igra, ki bi jo radi ustvarjali. Odgovor je bil ne.” nadaljuje Morhaime.

Blizzardov podpredsednik zgodbe in razvoja franšize, Chris Metzen, je označil preklic Titana kot “zelo boleč”.

“Vedno je zelo, zelo težko sprejeti take odločitve. Težko je bilo, ko smo preklicali Warcraft Adventures. Težko je bilo, ko smo preklicali StafCraft Ghost-a. Ampak vedno so bili potem ostali izdelki zaradi tega boljši.” se strinja Morhaime.

“Potrebno je vedeti kdaj odnehati. Zgubljali smo perspektivo in se začeli tudi sami zgubljati. Prisiliti smo se morali, da naredimo korak nazaj in se vprašamo, kaj za vraga sploh počnemo” je povedal Metzen.

Oba se strinjata, da je bil glavni razlog za razvoj Titana neverjeten uspeh World of Warcrafta.

“Ne bi rekel, da ne bomo nikoli razvili več nobenega MMO-ja. Lahko pa rečem, da se trenutno ne bomo posvečali temu žanru” je še povedal Morheim.

Metzen je dodal, da imajo še vedno namen podpirati World of Warcraft in upa, da ga bojo lahko razvijali še dolgo, dolgo časa.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime