Igre z najdaljšimi razvojnimi cikli

Razvoj igre ni mačji kašelj. Dandanes igralci pričakujejo več od premikajoče črte, ki požira pikice (čeprav je Nokia kača bila zakon!), zato tudi razvoj seveda traja dlje. Kodiranje, risanje, modeliranje, snemanje gibov ter glasov so stvari, ki požrejo ogromne količine časa.

Nekateri razvijalci pa si včasih vzamejo kar preveliko količino peščene ure, saj se plani kdaj pa kdaj spremenijo, kar zna kvarno vplivati na izid igre.

Poglejmo si nekaj naslovov, ki so si za svoj izid odrezali kar pošteno količino časa.

 Grand Theft Auto V – 4 leta

grand theft auto  V
GTA V

Ta ogromna peskovniška igra je bila v razvoju 4 leta, delo pa se je razdelilo med večimi studiji, kar pomeni, da je na projektu delalo več kot 1000 ljudi.

GTA V je tudi slaven po svoji cenovni strani, saj naj bi igra koštala lepih 170,000,000 funtov.

4 leta se mogoče sliši veliko, ampak za igro te magnitude, niti ni preveč slabo.

 

 Ride To Hell Retribution 5 let

Ride To Hell Retribution
Ride To Hell Retribution

Ride To Hell je definitivno najslabši naslov na tej listi. Igra je bila napovedana 2008 in preklicana že 2009. Tako bi morala tudi ostati ampak založnik Deep Silver je menil drugače.

Tako smo po petih letih razvoja dobili igro, ki so jo popljuvali čisto vsi mediji okoli sveta.

 

 Alan Wake – 6 let

Alan Wake
Alan Wake

Bivši razvijalci Max Payne serije so se za naslednji projekt odločili podati v horror vode.

Razlog za dolg razvojni cikel je sprememba samega načina igranja, saj so se na začetku igrali z idejo odprtega sveta, kasneje pa so se odločili za bolj linearno izkušnjo.

 

 Too Human – 9 let

Too Human
Too Human

Tale igra je imela zelo zanimivo razvojno obdobje.

Najprej je bil naslov delan za PlayStation 1, vendar so se razvijlaci premislili in se odločili za Nintendovo GameCube konzolo. Izšel pa ni niti tam, tako da je špil privekal na plano šele leta 2008 za Xbox 360.

Nenehno prestavljanje izida ter spreminjanje platforme je imelo zato precej negativen učinek na igri, saj ob izidu ni bila deležna ravno lepih kritik.

 

Prey – 11 let

Prey
Prey

Prey je bil originalno prikazan na E3-ju in sicer daaavnega leta 1990. Napovednik je bil slasten in igralci so ostali željnih ust. Ta pa so se jim posušila ob čakanju, saj igra nikakor ni hotela na plano. Po letih in letih razvoja je nov studio, imenovan Human Head Studios, leta 2006 končno dokončal razvoj.

Presentljivo igra ni smrdela na vse koncih in jo je bilo dejansko lušno igrati. Vendar pa se imena Prey drži očitno prekletstvo, saj so nadaljevanje igre napovedali šele leta 2011.

Spet je bilo moč uzreti hud napovednik, vendar pa so kasneje vse informacije potihnile dokler ni letos založnik uradno preklical razvoj igre.

Škoda.

 

 Duke Nukem Forever – 15 let

Duke Nukem Forever
Duke Nukem Forever

Oz Duke Nukem Fornever.

Špil je bil v razvojnem peklu najdlje med vsemi igrami.

Naslov je bil napovedan leta 1997 in od takrat je razvijalec igro samo še prestavljal, konstantno spreminjal grafične motorčke in lagal svojemu založniku.

Le temu (Take Two Interactive) je leta 2009 dokončno prekipelo saj so ga začele tepsti finančne težave zato je projekt ukinil. Ne samo to, svojega razvijalca je celo tožil zaradi nezmožnosti zaključitve projekta! Drama.

Leta 2011 je Duke dokončno izšel in sicer pod zastavo novega razvijalca Gearboxa. Smo bili navdušeni? Ne.

 

 The Last Guardian – ?

The Last Guardian
The Last Guardian

Tale igra izpod rok razvojne skupine Team Ico (Ico, Shadow of Colossus) je v razvoju že od leta 2009.

Oboževalci se vsako leto sprašujejo, kdaj se bodo pojavile nove novice glede naslova ampak na vsakem E3-ju, Gamescomu ali pa TGS-u ostanejo praznih rok.

Založnik še vedno trdi, da igra ni preklicana in samo upamo lahko, da bo igra ob izidu bolj kvalitetna kot nekatere druge igre na tem seznamu.

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime