Riot Games, razvijalec ene najbolj popularnih iger ta hip, League of Legends, gradi svojo posvečeno mrežo, ki naj bi popravila hitrost in stabilnost za igralce iz Evrope.
Novi blog prispevek iz Riotovega Evropskega managerja za podporo, malce bolj natančno razloži njihove korake k eliminiranju problema zamika.
Podjetje je že zagnalo novi podatkovni center v Amsterdamu, spremembe pa je bil deležen tudi podatkovni center v Frankfurtu. Ti centri imajo preko 500 povezav z internetnimi ponudniki skozi celotno Evropo.
“Naš cilj je povečati Riotovo prisotnost v regijah s temi problemi, z namenom povečanja igralniške izkušnje in da zmanjšamo težave s povezovanjem,” je moč razbrati iz prispevka.
Riot je že začel načrtovati in graditi svojo fizično infrastrukturo, saj so analizirali mrežne statistike, kupili potrebno opremo in dokončali pogovore z nekaterimi večjimi internetnimi ponudniki.
Riot še dodaja, da “dela kar se da hitro” za uspešno izpeljavo projekta in bo kmalu oznanil datume, ko bo le-ta pripravljen za lansiranje.