Intervju: slovenski razvijalec Android iger BOOlit Game Studio

Mobilno igranje iger je v današnjem svetu popolnoma legitimna veja e-zabave.

Po letih razvoja so te igre napredovale iz bednih mobilniških javanskih igric v močne naslove, ki znajo postaviti izziv marsikateremu resnemu igralcu. Na androidnih ter iphone napravah se je že pojavilo kar nekaj naslovov, ki znajo parirati PC-jaškim ter konzolnim igram.

Igre za Android naprave so na voljo na Google Play Trgovini, kjer vas čaka malo morje takih in drugačnih iger. Nam pa se je zdelo zanimivo, da vam predstavimo nekoga, ki si na tem širnem polju trudi ustvariti ime zase in s tem mogoče kdaj zaslužiti tudi kakšen cekin.

Zato smo pod drobnogled vzeli razvijalca BOOlit Game Studio za katerim stoji fant po imenu Žiga Krmelj, plod domače grude.

 

Žiga, zdravo in hvala ti za tale intervju.
Povej nam, zakaj si se odločil za pot razvijalca in ustvarjanja svojih lastnih iger.

V bistvu sploh ni šlo za neko odločitev. Že kot otrok rad ustvarjam in se umetniško izražam na vse možne načine. Na koncu je bolj kot odločitev bilo le spoznanje, da je to zame najboljši način umetniškega izražanja.
Kot razvijalec in programer bi lahko svoje znanje usmeril tudi v razvoj PC iger, vendar si se odločil za mobilni gaming? Kaj je botrovalo tej odločitvi?

PC, kot tudi XBOX in PlayStation, ima bolj zahtevno publiko. Čutim da nisem še kos tej publiki glede na to da sem v teh vodah komad dobro leto in se imam veliko še za naučiti. Po drugi strani pa ne bom pozabil kako sem bil impresioniran, ko se prvič videl Playstation Portable in kakšno grafiko je ponujal na prenosni napravi. PSVita in sodobni mobilni telefoni to le potencirajo. Handheld ima zame zelo poseben čar čeprav ne izključujem, da nekega ustvarim tudi kakšen izdelek za velikane.
Dandanes je na internetu ogromno informacij in tudi tečajev iz programiranja, ki so povsem zastonj. Je za samouka možno postati uspešen programer in oblikovalec iger izključno iz teh virov? Kateri programski jezik bi priporočal za začetnika?

Načeloma se vse da, če je le volja in želja dovolj močna. Samouk definitivno lahko postane dober programer in oblikovalec, vendar bi bil še boljši programer brez oblikovalskih sposobnosti, kot obratno. Kakorkoli obrneš se je dobro osredotočiti na eno stvar. Glede na to da sem v osnovi 2D/3D artist in animator in je programiranje bila ena od težjih izzivov nimam nekega dobrega nasveta. Lahko le rečem da sem jaz začel programirati v Unity3D in s C# programskim jezikom. Ni bilo lahko ampak sčasoma postane jasno. Le vztrajati je treba dovolj dolgo. Meni je uspelo v drugem poskusu 😉
Ustvaril si že kar nekaj iger. Koliko časa ti vzame ustvarjanje ene igre? Kakšen je pravzaprav potek ustvarjanja android igre?

Ustvaril sem v bistvu bore malo iger. Nekateri meni podobni razvijalci izdajajo igre tedensko in poskušajo s kvantiteto zaslužiti. V enem letu sem izdal 5 iger in eno ½ igre. Igra mi je povprečno vzela 2 meseca ampak sem se sproti učil. Danes ne vem koliko časa bi potreboval recimo za igro kot je Pit Runner ampak definitivno bi bila dokaj hitro končana. Navsezadnje ne vem če bi se takšne igre še sploh lotil. Postopki razvoja se verjetno razlikujejo od posameznika do posameznika oz. od ekipe do ekipe, sem pa prepričan da se vse začne z idejo 😉
Mobilnih iger je na trgu kar precej, še več pa jih je napovedanih. Se kakšne igre še posebej veseliš?

Uff… v bistvu niti ne igram toliko na mobilnih telefonih, čeprav me tu pa tam kakšna igra zelo preseneti. Dungeon Hunter 4 je bila ena tistih, ki me je za nekaj časa zaposlila. Po drugi strani pa naletiš na kakšen dragulj kot je Tiny Survivor, ki je bila čisto nepričakovana zasvojenost. Če že kakšno igro zares igram se obrnem na svoj PSVita, preko katerega igram PS4. Seveda se redko zgodi da sploh imam čas. Raje kaj ustvarjam, če pa že pa bolj kot igram igre iz njih zbiram ideje.
Na katero od svojih iger si še posebej ponosen?

V bistvu moram reči da sem na vsako ponosen. Ne zato ker bi bila dobra ampak mi predstavlja v tem obdobju učenja prepreko, ki sem jo premagal. Seveda pa sem najbolj ponosen na svojo zadnjo Legends Within – Mini Edition s katero sem si dejansko dokazal da sem sposoben mnogo več. Igra kot ime nakazuje je le mini verzija celotne ideje vendar sem jo predčasno izdal, da sem preizkusil občinstvo. Nima smisla nekaj delati leta in na koncu pogrniti.

Mnenje o razvijalski sceni v Sloveniji?

V bistvu je zelo skrita ta naša scena. Če je ne iščeš je ne boš kar tako odkril, kar je žalostno ker imamo nekaj zelo talentiranih skupinic in posameznikov. Seveda ne bom omenjal velikana kot je Outfit7. Ups ravnokar sem ga 😛

Žiga, hvala, da smo ti lahko malce pokukali v možgane. Kje lahko bralci zvedo kaj več o tvojih napovedanih projektih?
Trenutno le na BOOLit facebook strani https://www.facebook.com/flipsidegames seveda pa sem v fazi izdelovanja uradne BOOLit spletne strani, ki bo na voljo na www.boolit-entertainment.com.
Hvala vam, da ste pokazali interes za našo razvijalsko sceno in dali nam manjšim možnost da se pokažemo.

Če želite podpreti Žigata ter s tem tudi slovensko gaming sceno, se le pogumno odpravite na Google Play Store in preizkusite kakšno njegovo igro. Legends Within pa je na voljo celo na iTunes, tako da se lahko poigrate tudi lastniki iPhone-ov.

Legends Within: Mini Edition

iOS: KLIK

Android: KLIK

OriBrix

Android: KLIK

Pit Runner

Android: KLIK

 

 

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime