Kjer se je vse začelo:
Prepričan sem, da ste brez dvoma že vsi slišali za tako imenovane Multiplayer Online Battle Arena oziroma na kratko MOBA igre. To je trenutno najbolj popularen PC žanr v katerem sta dominantni igri Defense of the Ancients 2 in League Of Legends, ki pa je hkrati tudi najbolj profitabilna igra na svetu s prisluženim kar odličnim enim bilijonom dolarjev lansko leto.
A kje se je vse skupaj sploh začelo?
Leta 1998 je Blizzardov prvotni StarCraft dobil urejevalnik mape imenovan “StarEdit”, kateri je igralcem omogočal dokaj kreativno sestavljanje osebnih map. To je bil tudi rojstni kraj dveh popularnih PC žanrov: Tower Defense in Moba. Veliko ljudi misli, da je bila prva DotA igra, katera je bila spočeta v Warcraft 3 urejevalniku tudi prva igra MOBA žanra, a se motijo. DotA je bila le tista, ki je ta žanr porinila naprej in ga naredila popularnega. Zares prva MOBA igra pa se je imenovala Aeon of Strife ali na kraftko: AoS.
Aeon of Strife – prva MOBA
Kot sem že omenil, Aeon of Strife je bila igra ustvarjena v StarCraftovem urejevalniku mape in je veljala za čisto prvo MOBA igro. Vsebovala je bolj kot ne vse elemente, katere najdemo tudi v MOBAh modernega časa. Ponujala je boj med dvema nasprotnima ekipama, tri potno mapo, razne Ai-možiclje (minione/creepe, nevtralne) in RPG elemente.
Sam Aeon of Strifa na žalost nikoli nisem igral čeprav sem velik oboževalec MOBA žanra. AoS je odigral veliko in pomembno vlogo v gaming svetu in brez njega danes mogoče ne bi bilo iger, katere vsi tako radi igramo.