Najbogatejši razvijalci mobilnih iger

Naj vam bo všeč ali ne, mobilno igranje je ogromno in se bo le še povečevalo, saj ima v lasti kar eno tretjino $74.2 miljard velikega trga. Sestavil sem seznam petih najbolj profitabilnih razvijalcev mobilnih iger, ki temelji na zaslužkih lanskega leta.

Clash-of-Clans

SuperCell Games

Znani po: Clash of Clans

SuperCell Games 2014 zaslužek: $1,8 milijard

Verjetno ni nobeno presenečenje, da je SuperCell Games zasedel prvo mesto. Clash of Clans je njihova največja in najbolj profitabilna igra, ki ima povprečno kar štiri milijone igralcev prijavljenih istočasno.
Zaradi takšne uspešnosti pri SuperCell zaslužijo kar 5,5 milijonov zelencev na dan in so s tem najbolj profitabilen razvijalec mobilnih iger. Kar je mogoče še bolj zanimivo, je to, da ima SuperCell zaposlenih le okoli 150 oseb, medtem, ko jih imgajo njihovi največji konkurenti vsaj 1000.

 

Puzzle and Dragons

Gungho Online Entertainment

Znani po: Puzzle and Dragons

Gungho 2014 zaslužek: $1,5 milijard

Igra Puzzle and Dragon razvijalcev Gungho Online Entertainment je bila prva mobilna igra, ki je podjetju prinesla 1 bilijon dolarjev. Sodeč po SuperData raziskavi Gungho zaslužijo s Puzzle and Dragons povprečno odličnih 11,89 dolarjev na igralca, kar je mnogo več od Clash of Clans, kateri zaslužijo 1,31 dolarja na igralca. Od izida Puzzle and Dragons je igro preneslo 50 milijonov igralcev, kar je vodilo v sodelovanje z Nintendom za igro Puzzle & Dragons Z na Nintendo 3DS.

 

Candy Crush Saga

King Digital Entertainment

Znani po: Candy Crush Saga

King 2014 zaslužek: $1,3 milijard

Candy Crush je igra, kateri se nobena ženska s pametno napravo, kar jih poznam ne mora upreti. Prvotno je izšla leta 2012 za Facebook, iOS, Android, Fire OS, Windows Phone in Tizen. V letu 2014 so igralci za in-game nakupe zapravili kar 1.3 milijone dolarjev.

 

Game of War

Machine Zone

Znani po: Game of War

Machine Zone 2015 zaslužek: $600 milijonov

Kjub veliko neprijetnostim na sodišču, Machine Zone še vedno spada med najbolj profitabilne razvijalce. Njihova najbolj uspešna igra Game of War je izšla leta 2013 a je popularnost pridobila šele čez eno leto, ko so razvijalci v marketing vložili 40 miljonov dolarjev in na pomoč poklicali ameriško igralko in manekenko Kate Upton.

 

Marvel Contest of Champions

Kabam

Znani po: Marvel: Contest of Champions

Kabam 2014 zaslužek: $400 milijonov

Vstavite “Marvel” v naslov igre in zagotovo boste vzbudili interes. Marvel: Contest of Champions je od izida preneslo okoli 40 milijonov igralcev, podjetju pa je generiral približno 100 milijonov zelencev. Te številko se bodo le še povečevale, saj se bo Kabam po $120 milijonski investiciji kitajskega podjetja Alibaba širil tudi na kitajskem.

 

 

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

Iron Harvest – Recenzija | Retrofuturistična prva svetovna vojna

Iron Harvest je novi strateški naslov razvijalca KING Art Games in založnika Deep Silver. Ta razvojni studio je sicer znan predvsem po...

Prva smrtna žrtev digitalnega hekerskega napada

Hekerski napadi so lahko za razna podjetja zelo boleča, a še vedno je vse samo digitalno in škoda, ki jo utrpijo, se...

Myst predelava dobila svoj prvi napovednik

Ime Myst je verjetno znano samo veteranom in pa retro navdušencem, vendar pa je ta igra leta 1993 navdušila praktično vsakega PC...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!