Gaming.si – CS:GO turnir #1

V sodelovanju s Counter Strike Slovenia smo za vas pripravili poseben Counter Strike Global Offensive 5v5 turnir. Vabljeni vsi navdušenci k sodelovanju in dokazovanju najboljšega v Sloveniji. Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo preko Counter Strike Slovenia Facebooka ali emaila: [email protected]

Gaming.si portal išče aktivne pisece, ki bi bilo pripravljeni prispevati k razvoju in osvežili Slovensko sceno s svežimi novicami iz sveta trenutno najbolj priljubljene streljačine. Za več info pa pišite na [email protected] ali obiščite našo kontaktno stran. Hvala!

Še nimate mehanične tipkovnice? Na EIGRE.si imajo za vas profesionalno Ozone Strike PRO tipkovnico.

ozone-strike

[vc_tabs interval=”0″][vc_tab title=”Informacije” tab_id=”b709251f-9fad-10″]

Gaming.si CS:GO turnir #1 se bo pričel 26.12.2015 ob 13:00.

Za registracijo kliknte na zavihek “Prijava”, povezava vas bo odpeljala na Toornament stran kjer vnesete vse podatke. Administrator turnirja vas bo potrdil v roku 12ih ur. V zavihku najdete tudi pravila turnirja.

Checkin bo potekal pod zavihkom “Pogovor” na katerega se pridružijo samo vodje ekip! Vodje katere ne bodo prisotne do 13:15 v pogovoru in se pred pričetkom turnirja ne bodo javile v zavihku “Pogovor” bo celotna ekipa diskvalificirana.

Celoten turnir bo streaman na Twitch.tv, podrobnosti bodo znane naknadno.

Nagrade:

  1. mesto – 6x bon v vrednosti 5€ za spletno trgovino EIGRE.si + posebno darilo
  2. mesto – 6x bon v vrednosti 5€ za spletno trgovino EIGRE.si
  3. mesto – 6x bon v vrednosti 4€ za spletno trgovino EIGRE.si
  4. mesto – 6x bon v vrednosti 3€ za spletno trgovino EIGRE.si

 

Za vsa dodatna vprašanja smo vam na voljo preko emaila: [email protected] ali CS Slovenia Facebook spletne strani.

[/vc_tab][vc_tab title=”Prijava” tab_id=”1448632917523-3-1″]

Kliknite na spodnjo sliko, katera vas bo odpeljala na stran kjer se registrirate. Povezava vas bo odpeljala na Toornament strani kjer vnesete vse podatke. Administrator turnirja vas bo potrdil v roku 12ih ur. Spodaj najdete pravila turnirja katere si nujno preberite, da ne pride do nepotrebnih komplikacij.

1. Format tekmovanja
1.2 Single-elimination
Igra se Single-elimination, best of one (BO1) finale se igra best of three (BO3).
Določanje igrane mape (BO1). Vsaka ekipa izločuje mape, mapa katera ostane neizločena se igra.
Finale (BO3) vsaka ekipa izbere mapo v primeru izenačenja se tretja mapa določi z izločanje map katere se še niso igrale, neizločena mapa se odigra.
Ekipa A je ekipa, ki ima višji seed. Stran na vsaki mapi posebej določi zmagovale “knife round”. V primeru podaljška ekipe NE zamenjajo strani. Podaljšek se igra MR3 – $10k.
2. Nastavitve igre
Vsi igralci so dolžni uporabljati najkasnejšo različico igre Counter-Strike: Global Offensive.
2.1 Igralčeve nastavitve
Naslednji ukazi so prepovedani:
– mat_hdr_enabled
– +mat_hdr_enabled 0/1
– +mat_hdr_leven 0/1/2
Ostali ukazi so dovoljeni dokler ne dajo nepravične prednosti, ki se lahko primerjajo z goljufanjem s pomočjo prepovedane zunanje programske ali strojne opreme, ki na kakšen koli način vplivjajo na igro.
2.2 Nastavitve sprežnikov
Strežniki so dolžni uporabljati naslednje nastavitve igre:
mp_startmoney 800
mp_roundtime 1.75
mp_roundtime_defuse 1.75
mp_freezetime 15
mp_buytime 1
mp_forcecamera 2
mp_maxrounds 30
mp_c4timer 35
sv_pausable 1
ammo_grenade_limit_default 1
ammo_grenade_limit_flashbang 2
ammo_grenade_limit_total 4
Nastavitve za podaljške:
mp_maxrounds 6
mp_startmoney 10000
Nastavitve za ogrevanje:
mp_maxrounds 199
mp_maxmoney 65535
mp_startmoney 60000
mp_buytime 15
mp_freezetime 0
mp_forcecamera 1
2.3 Seznam map
Na tekmovanju bodo igrane naslednje mape:
de_dust2
de_train
de_inferno
de_cache
de_mirage
de_cbble
de_overpass
Izbira map je obrazložena zgoraj.
3. Potek tekme
3.1 Ekipna komunikacija
Orodja za zvočno komunikacijo kot so: Ventrilo, Mumble in TeamSpeak so dovoljena.
3.2 Snemanje tekem
Vsi igralci so dolžni snemati VSE tekme. Tekma se snema s pomočjo ukaza ‘record <ime datoteke>’.
3.3 Prekinitev tekme
Če je tekma prekinjena neprostovoljno, torej zaradi napake igralčevega računalnika, sesutja strežnika, izpada električne energije, problemov z povezavo/internetom, itd., se administratorji odločijo za ponovitev tekme vkolikor to določajo naslednja pravila:
Če se problem pojavi v prvi rundi prvega ali drugega polčasa, se polčas določeni polčas ponovi.
Če se problem pojavi v prvi rundi podaljška, se podaljšek ponovi.
Če se problem pojavi v kateri drugi rundi, morajo igralci tekmo pavzirati in počakati, da se problem razreši ali dokler jim administratorji tekmovanja ne dovolijo nadaljevati igre.
Če se problem pojavi pri večih igralcih ali če se sesuje strežnik, se sekipe medsebojno dogovorijo kako nadaljevati tekmo. Če tega ne zmorejo, se je administrator dolžan odločiti za njih.
OPOMBA: Če igralec prekine povezavo s strežnikom namerno, ekipa pod drobnogledom izgubi eno rundo, če se to ponovi še enkrat, ekipa pod drobnogledom izgubi tekmo.
3.4 Pavza med tekmo
Igralci lahko med tekmo uporabijo ukaz »pause_game«, ki povzroči zamrznitev tekme po dokončani rundi. Za nadaljevanje tekme lahko tekmovalci ekipe, katera je zahtevala premor, uporabijo ukaz »unpause_game«. Ekipa ima lahko maksimalno EN premor na mapo, vsak premor traja 5 minut.
3.5 Prošnja za preiskavo
Če ekipa meni, da so bile kršena pravila med tekmo, tekme NE SME zaustaviti ampak jo mora dokončati. Po koncu tekme se vodja ekipa lahko oglasi pri administartorju tekmovanja in prosi za preiskavo. Močno je priporočeno, da igralci navedejo administratorjem čim več možnih informacij, ki bi lahko pomagale hitreje razrešiti preiskavo.
Ekipa lahko od nasprotne zahteva največ tri demote nasprotne ekipe za preverbo.
Če ekipa sumi nasprotnika zaradi uporabe nedovoljenih pripomočkov, administratorja obvesti o kršitvi z navedbo imena igralca, ekipe in prilogo demota igralca pod drobnogledom. Prav tako morajo igralci sami dodati še obrazložitev za sum*.
* “Time Stamps” – Navede se zaporedna številka runde in akcija, ki kaže na prepovedano uporabo nedovoljenih pripomočkov. PRIMER: “Runda 3 – Igralec skozi zid nameri na glavo nasprotnika, se obrne in ga počaka v kotu, ko se nasprotnik približa ga začne streljati še preden pride nasprotnik izza kota”. Obrazložitve kot “Runda 2 – Wall hack” ne bomo sprejemali.
3.6 Validacija rezultata
Po tekmi je ZMAGOVALNA in PORAŽENA ekipa dolžna prijaviti rezultat administratorju. Prijava rezultata poteka prek formularja na spletni strani tekmovanja. Rezultat je sprejet le ob priložitvi dokaza (screenshota). Ko se rezultat enkrat prijavi se poražena ekipa strinja z rezultatom in več NIMA pravice Prošnje za preiskavo nasprotne ekipe.
4. Ostala pravila in prekrški 
4.1 Zasedba ekipe in pravila
Vsako ekip lahko sestavlja največ šest članov navedenih ob prijavi. Vsaj trije igralci na strežniku morajo biti Slovenci.
Vsaka ekipa je ob prijavi dolžna podati naslednje podatke vseh članov:
– Vzdevek
– Elektronski naslov
V primeru, da ekipa rabi zamenjavo med tekmo se tekma začasno zaustavi (“pause”) in zamenjavo opravi.
4.2 Prepovedana programska oprema
Igralcem je prepovedana uporaba zunanje programske ali strojne opreme, ki na kakšen koli način vpliva na igro. Prav tako je prepovedana kakšna koli modifikacija, ki spremeni igro in dovoli igralcu avtomatsko izvršitev večih ukrepov. Igralcom je prepovedana uporaba kakšnih koli konfiguracijskih datotek, razen če jih administrator eksplicitno dovoli.
4.3 Prepovedani ukrepi v igri
Naslednji ukrepi so striktno prepovedani med tekmo in nespoštovanje teh ukrepov bo povzročilo izgubo runde, kar se odšteje na koncu po tekmi. Ekipa, ki bo kršila pogoje bo prav tako prejela opozorilo:
Uporaba konzole (razen za snemanje tekme) je prepovedana
Kakšna koli oblika skripte je prepovedana
Izkoriščanje hroščev v igri, ki spremenijo igro je prepovedano
Premikanje skozi zid, tla in strop je prepovedano. To vključuje »skywalking«
Uporaba »silent bomb« je prepovedana. Nastavljanje bombe na način, da ne povzroči hrupa
Nastavljanje bomb tako, da jih ne gre deaktivirati je prepovedano. To ne vključuje nastavljanje na način, kjer je potrebno več igralcev.
»Boosting« v pomočjo igralcev iz svoje ekipe je dovoljeno ampak prepovedano v krajih kjer so teksture, zidi, tla, stropi nepopolni in povzročijo transparentnost.
»Fireboost«, streljanje pod igralca, z namenom, da pride do potiska je strogo prepovedano
»Flashbugs«, izkoriščanje hroščev s Flash granat je prepovedano.
Metanje »Flash« granat pod zide je prepovedano, metanje granat nad zidami ali stropi je dovoljeno.
»Mapswimming« ali »floating« je prepovedan.
»Pixelwalking« je prepovedan. Sedenje ali stanje na nevidnih delih mape.
Uporaba 16bit-ne grafike je prepovedana.
Vezava ukaza »+duck« na kolo miške je prepovedana.  Kakšne koli datoteke po meri so prepovedana.
4.4 Sankcije v primeru kršitev pravil
Ekipa prejme opozorilo, če igralec stori kakšnega izmed sledečih prekrškov:
Zavrača administratorjeva navodila
Oporeka z besedami ali na kakšen drug način
Uporablja žaljivke ali na kakšen drug način kaže nespoštovanje do drugih. Je kriv nešportnega obnašanja
Ekipa prejme sankcijo, če igralec ekipe stori kakšnega izmed sledečih prekrškov:
Je opozorjen večkrat
Je kriv nasilnega vedenja
Uporablja nezakonite in nepravične postopke
Zavaja administratorje
Sankcijo naknadno določi administrator na podlagi prekrška. Sankcija je lahko vse izgube točk pa do izključitve iz tekmovanja. Če je ekipa izključena iz tekmovanja, so izključeni vsi člani ekipe, ki do nadaljnjega ne smejo sodelovati.
Seznam tekem končnice bo objavljen naknadno na spletni strani tekmovanja.
Organizatorji si pridržujemo pravico, da naknadno priredimo ali spremenimo pravila.
Odločitev admina turnirja prevlada nad vsemi zgoraj napisanimi pravili.
Komande za nastavljanje iger
rcon_password *rcon_password* – Vpis kot rcon admin. (Brez vpisa kot admin, ne boste morali uporabljati drugih komand)

rcon mp_restartgame *sekunde* – Ponovno naloži igro čez X sekund.

rcon maps * – Pokaže vse mape, ki so na razpolago.

rcon changelevel *ime mape* – Spremenite mapo.

rcon pause – Pavzirate server v primeru, da to potrebujete. Ista komanda se uporabi za nadaljevanje igre

rcon sv_pausable 1 – Omogočite, da se igra lahko pavzira z zgoraj navedeno komando

rcon esl_start – Restartate game z esl modom.

Pravila so povzeta iz strani SPID.si

[/vc_tab][vc_tab title=”Ekipe” tab_id=”75759946-2064-4″]

Prijavljene ekipe

[/vc_tab][vc_tab title=”Bracket” tab_id=”1448632889195-2-2″]

[/vc_tab][vc_tab title=”Meni turnirja” tab_id=”1448633041956-5-0″]

S pomočjo spodnjega modula najdete vse dodatne informacije in zadnje tekme turnirja.

[/vc_tab][/vc_tabs]

Vaša reakcija na članek?

-----

Sveže objave

1 KOMENTAR

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!