Smrt večigralskih svetov

Kaj se zgodi, ko masovni večigralski svetovi nekega dne izumrejo?

Vsaka stvar ima enkrat svoj konec in nič drugače ni tudi z igrami.

A tokrat ne govorimo o koncu, ki ga doživimo ob uzrtju konca igre in se odvrti zadnji filmček ter izpišejo imena zaslužnih za igro. Tokrat govorimo o večigralskih igrah, kjer se naenkrat udinja tisoče igralcev in kjer konca v klasičnem smislu ni.

Zaključek pa se vseeno zgodi, ko v areno vstopi neporazljivi nasprotnik: založnik.

Ko enkrat igra ni več profitabilna in je igralcev vedno manj je potrebno storiti konec v obliki izklopa strežnikov.

Ogledali smo si nekaj najbolj zanimivih zaključkov večigralskih svetov, ki so ga obeležili tisti, ki v teh svetovih največ pomenijo: igralci.

Star Wars Galaxies

Ta igra je izšla leta 2003 pod okriljem Sony Online Entertainmenta in je bila za svoje čase posebnica.

Galaxies se ni zanašal na ogromne bitke in na nenehno mečevanje svetlobnih mečev. Namesto tega je poskušala poustvariti vzdušje Star Wars vesolja in igralcem pričarati občutek, da so del nečesa večjega. Tako igralci niso bili od začetka “edini rešitelj sveta” ampak samo majhen kolešček ogromnega vesolja.

Star Wars Galaxies je bil sprva precej uspešen a žal so številke igralcev začele upadati. Zato je založnik leta 2005 skušal prevetriti igro in jo narediti bolj akcijsko in povečal poudarek na bojevanju. To je imelo pri obstoječih igralcih občutek upora in že do leta 2006 je bilo v igri prisotnih komaj 10.000 vojnozvezdnikov.

SOE je dokončen konec storil leta 2011 in oznanil nepreklicen izklop igre.

Pred izklopom strežnikov pa je SOE naredil par posebnosti: razglasil je zmagovalce na vsakem strežniku (glede na populacijo republikancev ter imperialcev) ter nebo napolnil z ognjemeti. Zadnji igralci so se zbrali v Mos Eisleyu, kjer so veterani v preizkus ponudili najboljše kose opreme tistim manj izkušenim. Tako je najbolj vztrajne na koncu pričakalo sporočilo: “You cannot connect to that Galaxy at this time. Please try again later.”

The Matrix Online

Sony Online Entertainment je imel v šapi še en nesrečen naslov in sicer The Matrix Online.

Ta MMO igra je sicer ponujala kar nekaj zanimivosti med katerimi je bil boj povsem unikaten ena od posebnosti. A to očitno igralcem ni bilo dovolj zato je število naročnikov začelo drastično upadati.

Leta 2009 se je SOE zadevi odločil narediti konec a ta je bil nekoliko drugačen kot v Galaxies.

Namesto čustvenega konca je SOE ustvaril apokalipso.

Na PVE strežnikih so območja napadli visoko nivojski sovražniki, ki so pobili vse pred sabo. Igralci so pri sebi odkrili orožja, ki so lahko ubile kogarkoli v enem napadu. Sledilo je masovno klanje in tisti, ki so podlegli, so naenkrat ugotovili, da je smrt trajna.

Nakoncu je ostala samo še peščica preživelih, ki jih je na koncu pokončal “glitch” v matrici. Ogromni električni sunki so pobili vse še stoječe in na koncu se je slišal samo še pisk v stilu starega modema ter okno z napisom: “Failed to reconnect to the margin server. Shutting down.”

Final Fantasy IV

To v bistvu niti ni bila smrt igre ampak samo zaključek originalne ter preporod v novo z imenom Final Fantasy IV: Realm Reborn.

Square Enix je ugasnitev strežnika že poprej najavil in nenadoma je število igralcev močno naraslo, saj so vsi želeli biti prisotni ob koncu sveta. Tako je Final Fantasy IV ob samem koncu pestilo ogromno problemov z zamikom ter težave s prijavami.

A igralci so konec le dočakali in zadnje sporočilo je izpisalo: “Confound it! We’ ve lost contact with the main host!”  A tu še ni bilo dokončnega zaključka saj se je pred igralci zavrtel navdušujoč napovednik, ki je pripravil igralce na preporod v obliki Final Fantasy IV: Realm Reborn.

Halo 2

No, tole ni ravno MMO igra ampak Halo 2 je perfekten prikaz koliko daleč smo igralci pripravljeni iti za svoje priljubljene igre.

Razvijalec Bungie je leta 2010 oznanil izklop strežnikov za popularno igro Halo 2. A za razliko od MMO svetov strežniki živijo dalje, če se igralci ne odjavijo od igre.

Skupina upornežev je zato držala svoje originalne konzole Xbox prižgane noč in dan in se tako upirala smrti. A število se je manjšalo iz dneva v dan, saj so se pojavljale pri igralcih neprilike v obliki izklopa interneta, elektrike morda pa se je komu konzola preprosto pregrela in ugasnila. Tako se je zadnji Xbox uporabnik odjavil iz mreže skoraj šest tednov po “uradnem” koncu strežnikov. Borcem lahko samo salutiramo.

 

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime