World of Warcraft epidemija

World of Warcraft je igra, ki ima zelo zanimivo zgodovino. Zato smo si ogledali enega bolj unikatnih dogodkov, ki so ga v bistvu ustvarili igralci sami.

Leto 2005 se je v World of Warcraftu zgodil kataklizmični dogodek, ki bi v bistvu spadal bolj v kakšen dober zombie film, zgodovinsko pa bi ga lahko zlahka postavili ob bok “Črni smrti”.

Temu dogodku dandanes poznavalci rečejo Corrupted Blood.

Apokalipsa izvira iz World of Warcraft popravka 1.7, kjer smo v Zul’Gurub “raidu” naleteli na šefa z imenom Hakkar the Soulflayer.

Pri boju je Hakkar periodično usekal z napadom, ki je vse igralce v raidu omamil ter jim pri temu spil kri, ki ga je s tem pozdravila. Edina obramba je bila, da so se igralci zastrupili z Corrupted Blood urokom. Ta se je ob dotiku širil na ostale igralce in ko je Hakkar poskušal spiti igralčevo kri, ga je ta poškodovala.

Urok je zbledel, ko smo zapustili instanco in je trajal razmeroma kratek čas. A iznajdljivi igralci so ugotovili, da priklicani ljubljenčki (pets) na sebi ohranijo urok. Tako so lovci zastrupili priklicano zver, jo odpoklicali, se teleportirali v kakšno glavno mesto in pribočnika priklicali nazaj. Ta je začel okužbo prenašati naprej in epidemija se je lahko začela. Ni trajalo dolgo in kmalu je bilo okuženo celotno mesto.

Corrupted-Blood
Nikjer ni bilo varno

Igralci so začeli masovno umirati, saj je bil urok dovolj močan, da je hitro pobil nižje nivojske igralce. Prestolnice so se spremenile v masovna grobišča.

Našli so se prostovoljci z zdravilnimi sposobnostmi, ki so poskušali pomagati okuženim. A našli so se tudi takšni, ki so bolezen nalašč širili ostalim.

Mesta so postala opustošena, avkcijske hiše prazne, saj so igralci masovno bežali v gore in druga neobljudena področja, stran od gotove smrti. Razvijalec Blizzard je poskušal vzpostaviti karanteno, v upanju da bi ustavil bolezen. A kot v vsakem dobrem zombie filmu je bil tudi tu ta poskus neuspešen.

Na koncu je bil Blizzard primoran izklopiti vse strežnike ter po hitrem postopku namestiti popravke, ki so popravili vso zmedo.

Smrt... Smrt povsod
Smrt… Smrt povsod

Dogodek je bil tako odmeven, da je prešel izven igričarskih krogov.

Nrav Corrupted Blooda je tako unikatna, da je služil kot perfekten model za preučevanje primera resnične bolezni ter pandemije povezane z njo. Ameriški center za nadzor bolezni (“CDC center”, še ena znanka iz zombie filmov) je tako kontaktiral Blizzard za podatke in statistike, ki jih je uporabil pri ugotavljanju obnašanja ljudi v resnični pandemiji.

 

Vaša reakcija na članek?

BoriSehttps://hop.si
Mojster RPG žanra, tuje pa mi niso niti grozljivščine. Z žalostjo v srcu objokuje svoji dve najljubši seriji, Gothic in Dead Space, ki sta žalosten konec storili. Kontaktirate me lahko na: [email protected]

Sveže objave

Smo res dobili prve slike igre Starfield?

Razvijalec Bethesda, znan po svojih Elder Scrolls in Fallout igrah, se je po 25 letih odločil izdelati en povsem originalen naslov. To...

Skyblivion – predelava Obliviona v Skyrimov pogon – dobila nov napovednik

Razvijalec Bethesda je s svojimi Elder Scrolls in Fallout igrami sprožila zanimivo tradicijo. Njihove igre so namreč znane po tem, da vsebujejo...

Netflix dela animirano Resident Evil serijo

Serija Resident Evil je že dolgo nazaj prestopila meje iger in se naselila tudi v risanih in akcijskih filmih. Žal ta prestop...

2 KOMENTARJI

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!