Najbolj nore marketinške poteze gaming industrije

Dandanes nas takšni in drugačni oglasi spremljajo praktično že na vsakem koraku. Na internetu, plakati na ulicah, avtobusih, itd… Zato je tudi za podjetja vse težje ustvariti oglas, ki bi zares pritegnil in navdušil ljudi. V igričarski industriji pa ni nič drugače. Tokrat smo si v videu spodaj ogledali nekaj primerov, ko so šli razvijalci video iger s promocijo, zares v ekstreme.

Vaša reakcija na članek?

Sveže objave

4 KOMENTARJI

  1. Čas da zamenjate komentatorja (dolgočasen govor, slaba angleščina [aR Pe Ge] namesto [eR Pi Đi] itd.) in video urednika (zgleda zelo na hitro narejen posnetek, slike ki vmes zakrijejo ekran…) in če bi gledali več posnetkov priljubljenih Youtube-rjov bi vedeli, da humor privablja ljudi in da če se greš ”profesionalca” v tovrstnih vodah, si moraš včasih tudi malo več dovoliti.

    • Pozdravljeni, hvala za kritiko. Omenil bi, da vsi naši pisci in izdelovalci youtube vsebine delujejo prostovoljno, kritika je bila posredovana Žanu, ki se bo po svojih najboljši močeh potrudil posnetke izboljšati. lp Tadej

    • Živjo. Se bom za naslednji video bolj potrudil in upam, da vam bo tisti potem kaj bolj všeč. Ker sem pa še bolj kot ne začetnik in na področju ustvarjanja videov še nimam veliko izkušenj, mi kritike, kot je vaša, pridejo še kako prav na poti do izboljšanja. Hvala vam za kritiko 🙂 Lp, Žan.

      • Se opravičujem, ker sem kar tako nesramno komentiral, tudi sam menim da se vsi celo življenje učimo, ampak v takem poslu je treba poslušati gledalce, ki nato delijo mnenja po drugih portalih in med prijatelji.
        No super. Priporočam samo malo manj monoton govor in bolj sproščen (več pogovornega jezika ne samo knjižni jezik), zabaven vzdušje, ki naredi tisto bolj domače vzdušje. Pri posnetkih priporočam čim manj slik, če že, lahko malo premikanje (zoom-in/out …), slike naj ne zavzamejo skoraj cel ekran in zakrijejo posnetek, lahko so razpotegnjene v en kot, animacije so zmeraj dobrodošle itn.

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!