Kako in kdaj dobimo virtualni nož v Counter – Strike: Global Offensive?

Sliši se super. Po naporni igri na mapi dust2 (a je sploh še kakšna druga), dobiš teško pričakovan “drop”. Seveda je to le navaden kovček. Pošteno bi bilo, če bi si za nagrado kupil ključek, odprl tole škatlo, in v njej našel »Karambit | Škrlatna mreža«. Nov, kot iz tovarne, z ugraviranim številom umorov na rezilu.

Sploh po tem, ko smo včeraj videli našega najljubšega YouTube igralca, ki je z lahkoto odprl nož v svoji prvi škatlici.

Zavedati pa se moramo, da je včeraj ta isti igralec zapravil čez 200€ samo za to, da je za svoje in naše veselje odprl 100 takih istih skrinjic in v njih dobil …tako rečeno »AIDS«.

Torej, kdaj je največ možnosti, da dobimo nož v kovčku?

YouTube igralec po imenu 3kliksphilip (znan po Counter – Strike: Global Offensive raziskavah) je ugotovil, da za vsak evro, ki ga porabiš v CS:GO izgubiš približno 48% vloženega. V svoji raziskavi, je na simulatorju odpiranja kovčkov odprl 20 različnih oken, na vsakem od njih pa so se samodejno odpirali “Shadow” kovčki.

V 13,412 škatlah, za katere bi porabil 50,017.73$, je odprl predmete v skupni vrednosti 26,066.97$. Od tega je bilo 20 nožev, ki so skupaj prinesli vrednost 2,601.97$.

Točno kdaj boš dobil nož, ni mogoče vedeti. Lahko se zgodi v prvih desetih, naslednjih dvajsetih., lahko pa ga ne odpreš niti po 3000. škatli. V njegovih dvajsetih odprtih simulacijah so nekatere dobile nož zelo zgodaj (1. – 200. škatla), na druge pa je čakal celo noč. Zgodilo se je tudi, da so nekatere simulacije dobile že drugi nož, druge pa niti prvega.

Iz vseh teh informacij je razvil teorijo, da če ne odpreš vredne stvari v prvih 100 kovčkih, je ne boš še dolgo. Torej več »šans«, da dobiš nekaj vrednega je če v desetih dneh odpreš vsak dan po trideset škatel, kot če bi jih samo danes odprl 300.

Zaključna misel pa je: »Če si želiš nož, si ga kupi. Dobil ga ne boš.«

 

Vse ugotovitve in grafe si lahko ogledate v posnetku na spodnji povezavi.

Vaša reakcija na članek?

Simon D.
Urednik strani in amaterski razvijalec iger, le redek naslov uspe uiti njegovemu sokoljemu očesu, vsaj dokler ne zaudarja že od daleč. Pa tudi takrat je le redkokatera stvar bolj zabavna od polnega kritiziranja precenjenega govna.

Sveže objave

Iron Harvest – Recenzija | Retrofuturistična prva svetovna vojna

Iron Harvest je novi strateški naslov razvijalca KING Art Games in založnika Deep Silver. Ta razvojni studio je sicer znan predvsem po...

Prva smrtna žrtev digitalnega hekerskega napada

Hekerski napadi so lahko za razna podjetja zelo boleča, a še vedno je vse samo digitalno in škoda, ki jo utrpijo, se...

Myst predelava dobila svoj prvi napovednik

Ime Myst je verjetno znano samo veteranom in pa retro navdušencem, vendar pa je ta igra leta 1993 navdušila praktično vsakega PC...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!