Zanimivi protipiratski ukrepi v igrah

Piratstvo je bilo in še vedno je vroča tema v igričarskih krogih.

Založniki se proti piratstvu borijo že dolgo časa in v preteklosti smo videli že mnogo različnih tako imenovanih DRM zaščit.

Včasih pa razvijalci uberejo bolj prebrisano pot in v igre vključijo kodo, ki zazna piratsko kopijo. Nato se v igri zgodijo zanimive stvari, ki največkrat  nagovorijo samega igralca.

Nekaj najbolj zanimivih takih podvigov smo zbrali v temu članku.

GTA IV

GTA naslovi so ene od najbolj popularnih iger in so zato tudi močno piratizirane. Še preden je igra  uradno izšla, so zabeležili kar 17.000 nelegalnih prenosov.

Razvijalec Rockstar se je tako namenil zlobnim piratom zagreniti življenje.

Igra je sicer prvih par minut delovala normalno a kmalu so se pokazale nenavadnosti. Namreč kamera, ki je spremljala dogajanje našega protagonista, se je začela pozibavati levo in desno. Tako se je kmalu rodil izraz “pijana kamera.” Igranje je bilo še vedno mogoče a znalo se je zgoditi, da vam je postalo fizično slabo. A Rockstar se ni ustavil samo tu. Tisti najbolj vztrajni so prejeli še drugo presenečenje. Če ste se usedli v katerokoli vozilo je bilo to vedno na robu eksplozije. Prav tako je avto šel samo naravnost in je bil v konstantnem pospeševanju.

 

Crysis Warhead

Razvijalec Crytek se je nekega dne usedel za mizo in se skoncentriral samo na eno nalogo: kako čimbolj zafrkniti pirate.

In dobili so idejo: orožja, ki streljajo kokoši!

Tako je igra vsebovala kodo, ki je ob morebitni zaznani piratski kopiji, spremenila vse strelivo v kokoši.

Nadgrajevanje orožja na to ni imelo učinka, vsa sejala smrti so izstreljevala samo perutnino. Kokoške niso povzročale škode tako da nasprotnika ni bilo moč ubiti. Prav tako so sovražniki izstreljevali isto municijo tako da ste bili dobesedno nesmrtni.

 

Serious Sam 3: BFE

Naši hrvaški sosedje Croteam so za svojo igro Serious Sam 3: BFE poskrbeli tudi na proti piratskem področju.

Vključili so namreč sovražnika, ki je bil nesmrten. Ta je prišel v obliki ogromnega škorpijona, ki je piratskega igralca zasledoval povsod. Škorpijon je bil nesmrten in je bil hitrejši od igralca zato beg ni bil opcija.

Najprej igralcem ni bilo nič jasno in nekateri so mislili, da gre samo za neko močno zver, za katero pokončanje je potreben kakšen poseben trik.

Oh, kako so se ušteli. Razvijalci pa v krohot.

 

Game Dev Tycoon

Ta igra vas postavi v kožo razvijalca iger.

Razvijalec Greenhearth Games pa je v svoj projekt vključil majhno presenečenje.

Namreč takoj po uradnem izidu svoje igre so na internet izpustili “krekano” verzijo svoje lastne igre, ker jih je zanimalo kaj se bo zgodilo. Po samo enem dnevu je nelegalno verzijo igre igralo kar 93.6% igralcev. A te je čakalo presenečenje.

Namen same igre je izdajati čim boljše igre. A zaščita je piratskim igralcem prikazala ekran, kjer so njihove igre ukradli pirati. Še več, bolj ko si napredoval v igri, večje je bilo piratiziranje, saj so bolj zahtevni in napredni naslovi večja tarča za gusarske vode.

 

Alan Wake/Quantum Break

Finski razvijalec Remedy za svoje pirate rad pripravi presenečenje.

Tako je grozljivka Alan Wake vsebovala skrivnost, kjer nas je ob piratski kopiji igre na nalagalnem zaslonu pričakal nasvet: “Če vam je všeč ta igra, podprite Remedy s tem da jo kupite!”

Protagonist Alan Wake si je nato tudi nadel piratsko prevezo, ki jo je nosil skozi igro.

Enako pa so tudi storili za nedavno izdano igro Quantum Break. Ta zahteva konstanto internetno povezavo in če slučajno nismo prijavljeni v Microsoft Trgovino, si naš protagonist Jack Joyce polepša obraz z piratsko prevezo.

alan wake

quantum break igra

 

 

 

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime