Udarec bodo prejeli predvsem agresivni decki, slabo pa jo je odnesel tudi druid. Veliko od teh sprememb je bilo za pričakovati, vas pa lahko nekatere izmed njih presenetijo.
Ancient of Lore
Velik udarec za eno izmed kart, ki je bila prisotna v skoraj vseh druid deckih. Večino časa je bila uporabljena prav za vlečenje kart, zdaj pa se bo ta učinek prepolovil. Tako je sedaj dosti bolj učinkovit Azura Drake, saj ima le malo nižje statistike, spell damage, ki ga lahko druid koristno uporabi, in stane kar dva manj. Edina prednost, ki jo ima Ancient of Lore, je večja fleksibilnost, a to verjetno ni dovolj.
Force of Nature
Ljudje se že dalj časa pritožujejo nad popularno kombinacijo Force of Nature + Savage Roar. Sprememba je bila pričakovana. Zdaj je kombinacija neučinkovita, Force of Nature pa je dobil novo vlogo. Nova različica odlično sodi v token druida, pa tudi na splošno ni šibka. Odlična bo predvsem v areni, pravzaprav boljša od stare različice, medtem ko bo v standardni različici njena uporaba verjetno malce upadla.
Keeper of the Grove
Keeper of the Grove se je uporabljal v skoraj vsakem decku. Zato se ga je Blizzard odločil poslabšati, čeprav ni bil popularna zaradi statistik (no, malo tudi) ampak predvsem zaradi fleksibilnosti in odličnega učinka proti aggro deckom. Učinek ostaja enak, popularnost pa bo verjetno upadla, čeprav pa zagotovo ne povsem.
Blade Flurry
Največja sprememba, ki hkrati naredi Bade Flurry (skoraj) neuporaben in v divjem načinu uniči deck Oil Rogue. Najverjetneje je bila spremenjena, ker je močno omejevala, kakšna orožja lahko rogue dobi v svoj arsenal. Zdaj jo lahko primerjamo z Shadowflame, verjetno pa bo uporabna samo v prav specifičnih deckih. Rogue je tako izgubil eno izmed najbolj učinkovitih AoE kart.
Master of Disguise
Majhna sprememba, ki nima večjega vpliva, saj je bil Master of Disguise uporabljen zelo redko. Vseeno je omejeval izdelavo novih kart, zato ga je Blizzard spremenil. Dobrodošla sprememba bi bila tudi, če bi dobila 5 zdravja, saj bi bila tako dosti boljša (predvsem v areni).
Hunter’s Mark
Po besedah Blizzarda je bil Hunter’s Mark preveč učinkovit za zastonjsko ceno, zato jo je rahlo podražil. Verjetno se bo še vedno uporabljal, saj je odličen za odstranjevanje velikih minionov. Z novim dodatkom Blizzard spodbuja predvsem kontrolni stereotip, tako da bo karta še bolj uporabna.
Leper Gnome
Leper Gnome je bil preveč učinkovit za svojo ceno, saj je pogosto povzročil do 8 točk škode. Zaradi tega ga je uporabljal skoraj vsak aggro deck. Zdaj se je njegov potencial za povzročanje škode rahlo znižal, ga bo pa zaradi tega bolj vesel Hobgoblin. Zagotovo uporaba ne bo presahnila, saj vseeno skoraj vedno garantira 2 točki škode.
Knife Juggler
Še ena zloglasna karta, ki jo je uporabljal skoraj vsak aggro deck. Dolgo je veljala za najboljšo karto za to ceno, kljub poslabšanju pa se bo po vsej verjetnosti še vedno uporabljala – kljub temu, da standard zapušča kar nekaj kart z dobro sinergijo (npr. Haunted Creeper).
Arcane Golem
Ena izmed najbolj čudnih sprememb, ki Arcane Golem spremeni iz aggro finisherja na karto, ki je jo lahko primerjamo z Dancing Swords. Verjetno bo zdaj dokaj neuporabna, videli jo bomo le v areni (pa še to bolj poredko).
Ironbeak Owl
Še ena sprememba popularni aggro karti, saj je šlo za najbolj učinkovit Silence. Verjetno se bo še vedno uporabljala, je pa zdaj dosti bolj mikaven Spellbreaker, ki stane le 1 več in ima dosti boljše statistike.
Big Game Hunter
Udarec, ki je bil pričakovan. Zdaj je BGH dosti slabši proti aggro deckom, saj je brez aktiviranega učinka dosti manj učinkovit. Njegova uporaba prav tako stane dosti več tempa, kot je tudi prav. Zagotovo se bo še vedno uporabljal, saj ostaja učinek nespremenjen.
Molten Giant
Zaradi poslabšanja Big Game Hunterja je bilo potrebno nekaj narediti tudi glede najpopularnejšega velikega miniona. Najpogosteje se uporablja v Handlocku, kjer bo verjetno še zdaj, le da bo potrebno imeti 5 zdravja, če ga želite igrati zastonj. Še vedno služi svojemu namenu, ga je pa dosti bolj riskantno vključiti v deck.