Critical Annihilation – Predogled

Critical Annahilation, ali totalno razdejanje (khm… raz*uk), kot bi jo sam poimenoval v slovenščini, je shoot ’em up s fokusom na fiziko in uničljivo okolje. Vaš glavni cilj je pokončati vse sovražnike, zbrati čim več točk in pri tem preživeti. Trenutno je še v razvoju (gre za early access igro), kljub temu pa je že sedaj popolnoma igralna. Sicer se zna zgoditi, da boste, tako kot jaz, naleteli na občasne hrošče, ampak pa ti od izkušnje kaj dosti ne odvzamejo.


Razvojna ekipa: Devoga (Nizozemska)
Spletna stran: 
https://devoga.com/
Steam: https://store.steampowered.com/app/339440/
Napovednik: https://www.youtube.com/watch?v=knTB6iijvH8
Operacijski sistemi: Windows
Testna različica: 0.8.1018
Cena: 
9.99€

Zvrst: Shoot-em-up


Video pregled


Akcija, akcija, akcija

Bi radi postali Rambo (brez post-travmatskega sindroma)? Rek “Make love, not war” za vas ne drži? Ne želite razmišljati o številu preostalih nabojev? Ogromno akcije, uničevanje sovragov, katerih trupla bi lahko obdala južno mejo s Trumpovim zidom in nobene klišejske zgodbe, ki ste jim priča v Hollywoodskih filmih (in vse več igrah). Pričakuje vas adrenalinska izkušnja, ki bo na test postavila vaše reflekse. Ne iščite dlje, imamo pravšnjo igro za vas.

Critical Annihilation slika 1
Hlev stoji…

Morda samo v primeru, če nanje naletite ob koncu stopnje, v katero ste vložili dobrih 10 minut igranja. Dolžina slednjih kot rečeno znaša med 5 in 10 minutami, vse skupaj pa jih je 14. Tudi raznolikosti okolja ne boste ravno pogrešali. Vsaka stopnja je različno oblikovana in ima drug motiv, razdeljene pa so med 5 različnih poglavij. Vsaka ima na koncu tudi stopnjo brez konca, kjer se lahko resnično razživite nad vsem, kar leze in gre.

...in ga več ni.
…žal ga več ni.

Critical Annihilation je primeren zlasti za “sprostitev”, saj ob njem ni potrebno “utrujati” možganov, ponuja namreč golo akcijo. Čeprav sovragi niso ravno biseri inteligence, povzročajo neprestano nevarnost. Predvsem je potrebno paziti, v katero smer se umikate, saj vas drugače hitro spravijo v kot in pokončajo. Tako vas bo igranje v stilu Ramba pogosto kaznovalo. Navadni nasprotniki so dokaj raznoliki (12 različnih) in se razlikujejo po moči in redkosti. Vsake toliko časa se jim pridružijo tudi šefi. Teh je več vrst z različnimi sposobnostmi in mnogi vas lahko pokončajo z samo enim strelom. To lahko v poznejših stopnjah, ki trajajo dlje, povzroči frustracije, saj vas lahko pokonča ena sama preveč optimistična poteza.

Kako pa je z orožji? No, to je po mojem mnenju ena izmed najpomembnejših stvari tega žanra. Ob premajhni raznolikosti namreč igra hitro postane dolgočasna.Kar se tega tiče je špil kar izpopolnjen. Obstajajo primarna, sekundarna in posebna orožja, skoraj vsako izmed njih pa je unikatno. Primarnih orožij je 7, gre za razne puške ter energijska orožja, zanje pa je značilno, da še ob tako težkih prstih streliva ne bo zmanjkalo. Vendar pa zaradi ogromne kvantitete sovragov primarna orožja niso dovolj. Takrat so še kako potrebna sekundarna orožja. Gre večinoma za razstreliva, ki povzročijo veliko eksplozijo, vmes pa se je prikradla tudi ostrostrelska puška. Žal je uporaba teh omejena, saj streliva nimajo neskončno. Jih pa sovražniki pustijo kar pogosto, tako da z njimi ponavadi ni potrebno varčevati. Najboljše sem pustil za konec. Govorim namreč o posebnih orožjih. Še nedavno je bil v igri le minigun, so pa razvijalci z zadnjim popravkom dodali tudi ognje-metalec. Obema je skupno, da začasno nadomestita primarno orožje, vsaj, dokler vam ne zmanjka streliva. Obe prav tako za seboj puščata sled uničenja, tako da je priporočljivo vsako, ki pade na tla, čim prej pobrati.

Ni ga čez roštiljado s prijatelji… dobesedno.

Od bedaka do junaka

Vaš lik bo sčasoma napredoval, vendar je pot od mestnega sofiča do terminatorja dolga. Izkušnje boste pridobili izključno s pobijanjem sovragov. Če v krajšem času pokončate ogromno sovražnikov dobite bonus, množenje izkušenj pa lahko naraste tudi na 20x, kar pomeni, da namesto 60 točk prejmete 1200 točk. Tako je za visoka mesta na lestvici potrebno pobiti čim več nasprotnikov v čim krajšem času. Je pa pohvalno nekaj, kar v igrah vidim prvič – na spletni lestvici je namreč prikazan le vaš najboljši rezultat. Tako ne more biti en igralec na prvih desetih mestih.

Z napredovanjem dobite na izbiro mnoge koristne nadgradnje, ki vam bodo v naslednji stopnji pomagale preživeti. Nekatere izmed njih so pasivne, kar pomeni, da jih ni potrebno uporabljati. Najbolj pa so opazne aktivne, ki se ločijo na ofenzivne in defenzivne. Morda zaenkrat še niso najbolje uravnovešene (zgodnji dostop), sam sem za defenzivno sposobnost ves čas uporabljal ščit, ki je zaradi hitrega polnjenja ob pobijanju sovragov lahko aktiven do 30% celotnega časa! Prav tako so tudi nekatere pasivne sposobnosti dosti bolj opazne, ena izmed njih na primer vrne strelivo, če strel ubije sovražnika. To je za primarno orožje zaradi neskončno streliva in hitrega polnjenja skoraj nekoristno, omogoča pa neskončno uporabo sekundarnega.

Ko dosežete novo stopnjo dobite poleg nove sposobnosti na razpolago še 6 atributnih točk. Te lahko porabite za zdravje, ščite, povzročena škoda, hitrost ter polnjenje zdravja, učinkovitost nadgradnje pa je odvisna predvsem od karakterja, s katerim igrate. Vsak ima namreč določen bonus za določene atributih, tako da je navadno najbolj učinkovita specializacija.

Jih vsaj ne bo potrebno pokopati daleč stran.
Vsaj pokopališče je blizu.

Izbirate lahko med tremi različnimi karakterji:

  • Vojak je najbolj trdoživ, saj ima veliko zdravja, ki se izjemno počasi obnavlja. Zaradi tega je prisiljen v pobiranje paketov prve pomoči, katere ob uničenju občasno odvržejo sovražniki. Primeren je zlasti za vse, ki menite, da je izmikanje sovražnikovim kroglam nepotrebno, čeprav tak stil igranja še vedno ni priporočljiv.
  • Izvidnik je namenjena povzročanju kar največ škode v kratkem času. Čeprav ima zelo nizko zdravje, se to zelo hitro obnavlja, prav tako pa je zaradi visoke hitrosti bolj agilen od ostalih karakterjev. Če prisegate predvsem na hitre reakcije in riskantnejšo igro, je primeren za vas.
  • Inženir se zanaša predvsem na ščite, s pomočjo katerih močno zmanjša prejeto škodo. Povzroča pa daleč najmanjšo škodo. Več škode povzroči že pokvarjena kisla kumarica, ki ste jo po nesreči zaužili za zajtrk. Tako je inženir primeren predvsem za ljudi, ki se nasprotniku smejijo v obraz, medtem, ko ga počasi pokončujejo.

Uniči vse, kar vidiš

Ob grafični podobi vas bo večina najbrž pomislila na igro Minecraft. Več kot očitno je, da si igri delita idejno podobo, vendar med njima vseeno ni veliko podobnosti. Fokusira se predvsem na fiziko, ki je izvrstna. Pohvalno je popolnoma uničljivo okolje. Tako lahko s streli uničite skoraj vse, to pa vpliva tudi na igranje, saj lahko hitro ostanete brez kritja. Vse, kar uničite, se razprši v drobne piksle, na tleh pa pusti znake uničenja. Optimizirana je dobro in deluje na starejših sistemih, kljub temu pa ne pričakujte, da bo gladko delovala na Intel HD 4600-zasnovanih grafičnih sistemih.

Critical Annihilation 28-4-2016 17-13-48-726
Sovražniki seveda streljajo nazaj… sicer ne preveč uspešno, se pa trudijo po najboljših močeh.

Pohvaliti je potrebno tudi design zvoka. Izjemno je to, da ima vsaka stopnja svojo zvočno podlago, všeč pa so mi bile kar vse. Tako bi težko rekel, katera je najboljša, vse pa dobro spadajo k stopnji, v kateri se nahajajo. Gre bolj kot ne za elektronsko glasbo, ki dobro sovpada s hitrim tempom. Prav tako s dobri tudi zvočni učinki, to pa močno pripomore k uživanju ob igranju.


Zaključek

Če ste privrženci starih akcijskih filmov, je Critical Annihilation prav naslov za vas.

Pozitivno:
+ Všečen izgled
+ Raznolika okolja
+ Polna adrenalina
+ Uničljivi objekti
+ Glasbena podlaga
+ RAMMBBOOOO

Negativno:
– Raznolikost sovragov
– Ni uporabljivih premičnin (tank, avto)
– Občasna nepreglednost
– Ni za softiče

 

 

Vaša reakcija na članek?

Simon D.
Urednik strani in amaterski razvijalec iger, le redek naslov uspe uiti njegovemu sokoljemu očesu, vsaj dokler ne zaudarja že od daleč. Pa tudi takrat je le redkokatera stvar bolj zabavna od polnega kritiziranja precenjenega govna.

Sveže objave

Microsoft pravkar odkupil celo Bethesdo in vse njene licence iger

Kot strela z jasnega je udarila novica, da je Microsoft odkupil založnika ZeniMax Media, ki si med drugim lasti založnika Bethesdo Softworks,...

Return to Castle Wolfenstein dobiva oboževalsko predelavo

Skoraj 20 let mineva, odkar smo dobili odlično prvoosebno streljanko Return to Castle Wolfenstein. Ta je izšla ravno v času, ko se...

Crysis Remastered pestijo enake težave z optimizacijo kot original

Predelava prvega Crysisa se kopa v težavah že vse od same najave. Najprej so bili igralci zgroženi nad vizualno podobo, saj ta...

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

Sveže novice na email!