Resident Evil 7 prinaša nazaj raziskovanje in klasično reševanje ugank

Resident Evil 7 prinaša nazaj raziskovanje in klasično reševanje ugank

Resident Evil 7 predvidoma izide 24 januarja 2017 za PC, PlayStation 4 in Xbox One, vendar je večina stvari o Capcom-ovi preživetveni grozljivki še vedno zavito v tančico. Edini dosedanji videi ne prikazujejo igranja ampak le demo sekvenco, kjer se igralec poskuša skriti pred srhljivo starejšo gospo. Takšnih sekvenc v Resident Evil 5 in 6 ni bilo. Iz tega lahko sklepamo, da bo Resident Evil 7 vnesel malo svežine v stagnirano franšizo.

Zgodnji vtisi različnih virov kažejo možnost, da bo Resident Evil 7 zasnovana Podobno starejšim inačicam. Vtisi igralcev, ki temeljijo na štiriurni demo različici, kažejo, da je ta zelo spominjal na originalne Resident Evil naslove. To pomeni, da je igralec moral raziskovati območje, rešiti nekaj ugank, vračati se po isti poti nazaj, ob tem pa poizkusil sestaviti skupaj zgodbo igre.

Podobnosti s klasičnimi Resident Evil naslovi se ne končajo tu. V prvih 4 urah igranja je igralec odkril nož, ročno strelno orožje, puško, metalec ognja in celo metalec granat – vsi od teh so glavni gradniki v franšizi Resident Evil. Vseeno igralci ne smejo pričakovati, da bodo orali skozi sovražnike s temi orožji. Namesto tega bodo bolj pogosto uporabljeni za pobeg iz strašnih situacij ter delanju diverzij, med katerimi se lahko igralec skrije ali zbeži.

Tako lahko prečrtamo idejo, da je Resident Evil 7 bolj P.T. kot Resident Evil, Saj je P.T ekskluzivno atmosferska grozljivka brez akcije. Namesto tega bo Resident Evil 7 najverjetneje vseboval občutek preživetja izvornih iger, a s preobratom prvoosebne perspektive. Druge moderne igre tipa P.T, ki so poskusile podoživeti staro-šolski stil, niso bile zelo uspešne. K njim lahko prištejemo tudi Evil Within, igro prvotnega direktorja Resident Evil – Shinji Mikami.

Moderne grozljivke tipa Resident Evil in Silent Hill imajo težave s prehodom na preživetvene osnove, zato moramo za potešitev poseči po neodvisnih igrah, kot so Amnesia, Outlast in tudi Five Nights at Freddy’s. Vse od teh so bile dobro sprejete med navdušenci grozljivk, osredotočajo se na atmosfero in občutek strahu pred neznanim. Čeprav ni nujno, da bo te narave tudi Resident Evil 7, prehod v prvo osebno perspektivo dodaja podobno tesnobo – še posebno v virtualni resničnosti.

Deli novico

Resident Evil 7 predvidoma izide 24 januarja 2017 za PC, PlayStation 4 in Xbox One, vendar je večina stvari o Capcom-ovi preživetveni grozljivki še vedno zavito v tančico. Edini dosedanji videi ne prikazujejo igranja ampak le demo sekvenco, kjer se igralec poskuša skriti pred srhljivo starejšo gospo. Takšnih sekvenc v Resident Evil 5 in 6 ni bilo. Iz tega lahko sklepamo, da bo Resident Evil 7 vnesel malo svežine v stagnirano franšizo.

Zgodnji vtisi različnih virov kažejo možnost, da bo Resident Evil 7 zasnovana Podobno starejšim inačicam. Vtisi igralcev, ki temeljijo na štiriurni demo različici, kažejo, da je ta zelo spominjal na originalne Resident Evil naslove. To pomeni, da je igralec moral raziskovati območje, rešiti nekaj ugank, vračati se po isti poti nazaj, ob tem pa poizkusil sestaviti skupaj zgodbo igre.

Podobnosti s klasičnimi Resident Evil naslovi se ne končajo tu. V prvih 4 urah igranja je igralec odkril nož, ročno strelno orožje, puško, metalec ognja in celo metalec granat – vsi od teh so glavni gradniki v franšizi Resident Evil. Vseeno igralci ne smejo pričakovati, da bodo orali skozi sovražnike s temi orožji. Namesto tega bodo bolj pogosto uporabljeni za pobeg iz strašnih situacij ter delanju diverzij, med katerimi se lahko igralec skrije ali zbeži.

Tako lahko prečrtamo idejo, da je Resident Evil 7 bolj P.T. kot Resident Evil, Saj je P.T ekskluzivno atmosferska grozljivka brez akcije. Namesto tega bo Resident Evil 7 najverjetneje vseboval občutek preživetja izvornih iger, a s preobratom prvoosebne perspektive. Druge moderne igre tipa P.T, ki so poskusile podoživeti staro-šolski stil, niso bile zelo uspešne. K njim lahko prištejemo tudi Evil Within, igro prvotnega direktorja Resident Evil – Shinji Mikami.

Moderne grozljivke tipa Resident Evil in Silent Hill imajo težave s prehodom na preživetvene osnove, zato moramo za potešitev poseči po neodvisnih igrah, kot so Amnesia, Outlast in tudi Five Nights at Freddy’s. Vse od teh so bile dobro sprejete med navdušenci grozljivk, osredotočajo se na atmosfero in občutek strahu pred neznanim. Čeprav ni nujno, da bo te narave tudi Resident Evil 7, prehod v prvo osebno perspektivo dodaja podobno tesnobo – še posebno v virtualni resničnosti.

Spisal

Resident Evil 7 predvidoma izide 24 januarja 2017 za PC, PlayStation 4 in Xbox One, vendar je večina stvari o Capcom-ovi preživetveni grozljivki še vedno zavito v tančico. Edini dosedanji videi ne prikazujejo igranja ampak le demo sekvenco, kjer se igralec poskuša skriti pred srhljivo starejšo gospo. Takšnih sekvenc v Resident Evil 5 in 6 ni bilo. Iz tega lahko sklepamo, da bo Resident Evil 7 vnesel malo svežine v stagnirano franšizo.

Zgodnji vtisi različnih virov kažejo možnost, da bo Resident Evil 7 zasnovana Podobno starejšim inačicam. Vtisi igralcev, ki temeljijo na štiriurni demo različici, kažejo, da je ta zelo spominjal na originalne Resident Evil naslove. To pomeni, da je igralec moral raziskovati območje, rešiti nekaj ugank, vračati se po isti poti nazaj, ob tem pa poizkusil sestaviti skupaj zgodbo igre.

Podobnosti s klasičnimi Resident Evil naslovi se ne končajo tu. V prvih 4 urah igranja je igralec odkril nož, ročno strelno orožje, puško, metalec ognja in celo metalec granat – vsi od teh so glavni gradniki v franšizi Resident Evil. Vseeno igralci ne smejo pričakovati, da bodo orali skozi sovražnike s temi orožji. Namesto tega bodo bolj pogosto uporabljeni za pobeg iz strašnih situacij ter delanju diverzij, med katerimi se lahko igralec skrije ali zbeži.

Tako lahko prečrtamo idejo, da je Resident Evil 7 bolj P.T. kot Resident Evil, Saj je P.T ekskluzivno atmosferska grozljivka brez akcije. Namesto tega bo Resident Evil 7 najverjetneje vseboval občutek preživetja izvornih iger, a s preobratom prvoosebne perspektive. Druge moderne igre tipa P.T, ki so poskusile podoživeti staro-šolski stil, niso bile zelo uspešne. K njim lahko prištejemo tudi Evil Within, igro prvotnega direktorja Resident Evil – Shinji Mikami.

Moderne grozljivke tipa Resident Evil in Silent Hill imajo težave s prehodom na preživetvene osnove, zato moramo za potešitev poseči po neodvisnih igrah, kot so Amnesia, Outlast in tudi Five Nights at Freddy’s. Vse od teh so bile dobro sprejete med navdušenci grozljivk, osredotočajo se na atmosfero in občutek strahu pred neznanim. Čeprav ni nujno, da bo te narave tudi Resident Evil 7, prehod v prvo osebno perspektivo dodaja podobno tesnobo – še posebno v virtualni resničnosti.

Resident Evil 7 predvidoma izide 24 januarja 2017 za PC, PlayStation 4 in Xbox One, vendar je večina stvari o Capcom-ovi preživetveni grozljivki še vedno zavito v tančico. Edini dosedanji videi ne prikazujejo igranja ampak le demo sekvenco, kjer se igralec poskuša skriti pred srhljivo starejšo gospo. Takšnih sekvenc v Resident Evil 5 in 6 ni bilo. Iz tega lahko sklepamo, da bo Resident Evil 7 vnesel malo svežine v stagnirano franšizo.

Zgodnji vtisi različnih virov kažejo možnost, da bo Resident Evil 7 zasnovana Podobno starejšim inačicam. Vtisi igralcev, ki temeljijo na štiriurni demo različici, kažejo, da je ta zelo spominjal na originalne Resident Evil naslove. To pomeni, da je igralec moral raziskovati območje, rešiti nekaj ugank, vračati se po isti poti nazaj, ob tem pa poizkusil sestaviti skupaj zgodbo igre.

Podobnosti s klasičnimi Resident Evil naslovi se ne končajo tu. V prvih 4 urah igranja je igralec odkril nož, ročno strelno orožje, puško, metalec ognja in celo metalec granat – vsi od teh so glavni gradniki v franšizi Resident Evil. Vseeno igralci ne smejo pričakovati, da bodo orali skozi sovražnike s temi orožji. Namesto tega bodo bolj pogosto uporabljeni za pobeg iz strašnih situacij ter delanju diverzij, med katerimi se lahko igralec skrije ali zbeži.

Tako lahko prečrtamo idejo, da je Resident Evil 7 bolj P.T. kot Resident Evil, Saj je P.T ekskluzivno atmosferska grozljivka brez akcije. Namesto tega bo Resident Evil 7 najverjetneje vseboval občutek preživetja izvornih iger, a s preobratom prvoosebne perspektive. Druge moderne igre tipa P.T, ki so poskusile podoživeti staro-šolski stil, niso bile zelo uspešne. K njim lahko prištejemo tudi Evil Within, igro prvotnega direktorja Resident Evil – Shinji Mikami.

Moderne grozljivke tipa Resident Evil in Silent Hill imajo težave s prehodom na preživetvene osnove, zato moramo za potešitev poseči po neodvisnih igrah, kot so Amnesia, Outlast in tudi Five Nights at Freddy’s. Vse od teh so bile dobro sprejete med navdušenci grozljivk, osredotočajo se na atmosfero in občutek strahu pred neznanim. Čeprav ni nujno, da bo te narave tudi Resident Evil 7, prehod v prvo osebno perspektivo dodaja podobno tesnobo – še posebno v virtualni resničnosti.

Resident Evil 7 predvidoma izide 24 januarja 2017 za PC, PlayStation 4 in Xbox One, vendar je večina stvari o Capcom-ovi preživetveni grozljivki še vedno zavito v tančico. Edini dosedanji videi ne prikazujejo igranja ampak le demo sekvenco, kjer se igralec poskuša skriti pred srhljivo starejšo gospo. Takšnih sekvenc v Resident Evil 5 in 6 ni bilo. Iz tega lahko sklepamo, da bo Resident Evil 7 vnesel malo svežine v stagnirano franšizo.

Zgodnji vtisi različnih virov kažejo možnost, da bo Resident Evil 7 zasnovana Podobno starejšim inačicam. Vtisi igralcev, ki temeljijo na štiriurni demo različici, kažejo, da je ta zelo spominjal na originalne Resident Evil naslove. To pomeni, da je igralec moral raziskovati območje, rešiti nekaj ugank, vračati se po isti poti nazaj, ob tem pa poizkusil sestaviti skupaj zgodbo igre.

Podobnosti s klasičnimi Resident Evil naslovi se ne končajo tu. V prvih 4 urah igranja je igralec odkril nož, ročno strelno orožje, puško, metalec ognja in celo metalec granat – vsi od teh so glavni gradniki v franšizi Resident Evil. Vseeno igralci ne smejo pričakovati, da bodo orali skozi sovražnike s temi orožji. Namesto tega bodo bolj pogosto uporabljeni za pobeg iz strašnih situacij ter delanju diverzij, med katerimi se lahko igralec skrije ali zbeži.

Tako lahko prečrtamo idejo, da je Resident Evil 7 bolj P.T. kot Resident Evil, Saj je P.T ekskluzivno atmosferska grozljivka brez akcije. Namesto tega bo Resident Evil 7 najverjetneje vseboval občutek preživetja izvornih iger, a s preobratom prvoosebne perspektive. Druge moderne igre tipa P.T, ki so poskusile podoživeti staro-šolski stil, niso bile zelo uspešne. K njim lahko prištejemo tudi Evil Within, igro prvotnega direktorja Resident Evil – Shinji Mikami.

Moderne grozljivke tipa Resident Evil in Silent Hill imajo težave s prehodom na preživetvene osnove, zato moramo za potešitev poseči po neodvisnih igrah, kot so Amnesia, Outlast in tudi Five Nights at Freddy’s. Vse od teh so bile dobro sprejete med navdušenci grozljivk, osredotočajo se na atmosfero in občutek strahu pred neznanim. Čeprav ni nujno, da bo te narave tudi Resident Evil 7, prehod v prvo osebno perspektivo dodaja podobno tesnobo – še posebno v virtualni resničnosti.

Spisal

Deli novico

Popularne novice

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime

HEY POČAKAJ MALO!

Ali veš, da včasih zamudiš top novice? Ne sekiraj se imamo rešitev! Naroči se in prejmi top novice kar na email!
Klikni na spodnjo povezavo in odprlo se bo okno kjer se lahko naročiš.