Večina igralcev Hearthstona je osredotočena na svoje karte. Razmišljajo, kako bodo odigrali naslednji turn in gledajo, katere karte bo igral nasprotnik. V prejšnji številki Hearthstone osnov smo razdelali, da je za dobrega igralca nujno potrebno, da, poleg svojega, pozna in razume tudi nasprotnikov deck. V tej številki se ne bomo osredotočili na karte in kako delujejo, pač pa na samega nasprotnika. Včasih namreč pozabimo, da je igralec a drugi strani internetne povezave človek, ne robot. Kot tak bo tudi kdaj storil napako in nam podal informacije o kartah v svoji roki, ki jih drugače nebi mogli dobiti. Tudi v digitalni igri lahko enostavno preberemo nasprotnikove fizične znake.
Pokažimo na primeru:
Na sliki vidimo, da igralec SDChargers želi uporabiti določeno karto. Iz prikazane rdeče puščice lahko sklepamo, da je njen cilj Acidic Swamp Ooze igralca Azuriel. Slika sprva ne zgleda nič posebnega, a nam pove ogromno. Velikokrat se namreč zgodi, da igralci želijo uporabiti določeno karto, skoraj jo že igrajo, potem pa si premislijo. Recimo da si je igralec SDChargers premislil in se odločil, da karte ne bo uporabil. Naštejmo kaj vse nam je izdal:
1. Karta je spell ali pa minion z battlecry, katere cilj je ena karta. Rdeča puščica se pojavi le v teh dveh primerih.
2. Cena karte je 1-mana ali manj. Hearthstone dovoljuje izbiro cilja s karto samo takrat, kadar imaš dovolj mane, da jo lahko tudi igraš. Ker ima nasprotnik samo še eno 1-mano, mora biti cena karte enaka ali manjša tej številki.
3. Njen cilj je nasprotnikov Acidic Swamp Ooze. Iz tega lahko razberemo, da bi ga karta lahko uničila, ali pa mu drugače škodovala.
4. Verjetno je karta bolj učinkovita, če je njen cilj Acidic Swamp Ooze in ne drugi minion Azuriela, Silverback Patriarch.
Če upoštevamo te zgornje točke, lahko z visoko verjetnostjo napovemo, katero karto ima nasprotnik v roki. Najverjetneje je SDChargerjeva karta Holy Smite, saj izpolnjuje vse zgoraj omenjene kriterije.
Ta informacija nam lahko v prihodnje zelo koristi. Lahko se izognemo situaciji, v kateri bi nasprotnikov Holy Smite preveč učinkovito uničil enega od naših minionov in prišel v prednost. Enako pomembno je tudi, da nam pove, katerih kart nasprotnik nima. V podobni situaciji bi lahko bolj samozavestno igrali minione, ki imajo 5 ali več Attack-a, saj vemo, da je ena od nasprotnikovih treh kart Holy Smite. Posledično je manjša verjetnost, da bi SDChargers imel v roki Shadow Word: Death, ki bi našega miniona učinkovito uničila.
Informacije o kartah, ki jih nasprotnik drži v roki, so neprecenljive, saj ti omogočijo, da se izogneš potezam, ki bi drugi strani omogočile preveliko prednost. Nikoli ne podcenjujte, koliko lahko razberete iz navadne rdeče puščice. Se vidimo v naslednji številki Hearthstone osnov!