DiRT 4 – novost ali pogreta juha?

Pred nekaj dnevi smo bili seznanjeni z novico o prihodu novega DiRT-a (preprosto imenovan DiRT4), ki se ga bomo lahko polastili 6 junija letos. Kaj lahko pričakujemo? Razvijalci Codemasters so s testno avanturo, ki je bila DiRT Rally, “zaplavali” v neznano in s tem očitno prišli do spoznanja, da se reli lahko prodaja, ampak še boljše se lahko prodaja, če je všeč večjemu občinstvu – absolutni geniji. Temu se odraža že samo poimenovanje, ki se ne omejuje več na reli ampak s svojo splošnostjo lepo zavzema prej omenjeno disciplino, zraven pa bomo deležni še krožnih dirk z buggiji in bolj uradno licenciranega World Rallycross. Kot zanimivost, igra bo izšla direktno, brez Early Access sistema. Pohvalno.

Avtor besedila: Arne Dopudja

Kam pes taco moli je hitro znano, ko se malce poigramo z matematiko – obljubljajo 50+ vozil, a glede na to, da so vsaj štirje različni avtomobili v Landrush disciplini, in še enkrat toliko v WRX, vključujoč dejstvo, da smo na vseh trailerjih do sedaj videli FIesto R5 kot “naslovni” avtomobil (WRC licenca je bržkone vegansko draga in v rokah Milestona), Lancerja Evo6 in Imprezo NR4 in svetega Quattro S1 E2 je znak da bo število avtomobilov okrnjeno, ali bo pa vsaka skupina imela več različnih dirkalnikov (kar je bilo tudi omenjeno), a število skupin manjše. Realno lahko gledamo na Group B, Group A/Zgodnji WRC, Group N (ali neki državni približek), R5 in mogoče WRC. Spet se (sodeč po slikah) malce zatika pri pridobivanju licenc modelov in poslikav dirkalnikov, poleg tega so bili, zaradi licenčnih omejitev iz strani WRC programa, primorani umakniti Monte Carlo in Finsko, katere bosta zamenjala Španija in Michigan. Grčija se prav tako menja z Avstralijo, Švedska in Wales ostajata.

Skeptične opazke na stran, D4 nam bo ponujal sistem Your Stage, v katerem bomo lahko določili parametre dolžine in zapletenosti etape, igra pa nam bo po vnesenih podatkih naključno sestavila progo iz pred-nastavljenih delov. Če bo sistem vreden svojega potenciala, bo to ena najboljših stvari, ki se je zgodila reli igram – neomejeno število prog bo poskrbelo, da se osredotočimo na obvladovanje svojega dirkalnika in poslušanju sovoznika, ne pa neumorno preigravamo ene in iste etape (brez sovoznika, ki je profesionalcem bolj v napoto kot kaj drugega) dokler jih ne znamo z zaprtimi očmi, kjer se pa čar relija konča, saj postane ena sama kvalifikacija na pesku in lovljenje svetovnih rekordov brez presenečenj.

Igra bo zaradi dostopnosti širši publiki omogočala “Gamer” in “Simulation” način fizike, kjer bo prvi šel po receptu DiRT3, slednji pa po stopinjah DiRT Rally, a s precej izboljšavami pri modelu gum, podvozju, teži in aerodinamiki. Po katastrofalni šlampariji asfaltne fizike v DR bo to izredno dobrodošla sprememba, če se izkaže za dejanski napredek in ne prodajanje vročega zraka. Obeta se nam tudi nekaj igralnih dodatkov, kakor je ustavljanje avtomobila pri končni kontroli. Večigralski način bo posnemal tehniko DR (lige, izzivi, krožne dirke z drugimi igralci na progi…), a tokrat bo po principu krožnih dirk možno voziti tudi reli – omejena skupina igralcev štarta na progi z zamikom, a se lahko dohitijo/prehitijo – sistem viden v DiRT3.

Na prvi pogled še vedno ne deluje tako glamurozno, dovršeno in licencirano kot DiRT 1, 2 in 3, a lahko nas preseneti, sploh v primeru če se bo cena gibala med 30 in 40€

Vaša reakcija na članek?

🔥Popularno

🛎️ Sveže objave

PUSTI ODGOVOR

Prosimo, vnesite vaš komentar!
Prosimo, vnesite vaše ime